Blondiemamma Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Hun er jo bare kjempesøt da.. Lille bamsen
Sissi Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 så søt! syntes hun minnet meg om en afrikansk villhund på de to nederste bildene der hihi
Car00line Skrevet 3. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2008 Oi hun har virkelig fått seg markeringer i gråtonen nå! Skikkelig maske og greier, så flott! Også er ørene så søte De er liksom så avrundet i forhold til andre jeg har sett. Det bamseuttrykket! Ja, jeg vet Hun ser kjempesøt ut bakfra, på ørene, de er svarte rundt kanten og hvitgrå resten^^ Ja, hun er lille ulvejenten min. NYDELIG! :happy: Skal gjøre alt jeg kan for å komme til drammen på lapphund utstillingen Så skal jeg prøve å se etter dere Takk Ja, det hadde vært kjempegøy! ;D så søt! syntes hun minnet meg om en afrikansk villhund på de to nederste bildene der hihi Takk Haha, når du sier det så^^ Men hun ser mer ut som en ulv
Landy Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Nydelig Men jammen er hun ulik vår lapphund på snart 4 mnd...blir spennende å se om likheten tar seg opp etterhvert
Car00line Skrevet 3. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2008 Nydelig Men jammen er hun ulik vår lapphund på snart 4 mnd...blir spennende å se om likheten tar seg opp etterhvert Takk Ja, den gjør nok det etter hvert Deres er fremdeles en dott hihi^^
Landy Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Deres er fremdeles en dott hihi^^ En pelsdott med piraiatenner
Car00line Skrevet 3. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2008 Rett og slett herlig Takk En pelsdott med piraiatenner Haha, kjenner til det Men pelsdotten min har mistet halvparten nå^^ Bjeffer pelsdotten deres mye? Må alltid spørre, siden den har rykte for det
Car00line Skrevet 3. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2008 Var på tur med Marita, Aron, Synne og Mitra idag på Bråstein Kjempekosli Og Keela storkoste seg Storfornødde^^ Hun er svartnet sånn i pelsen^^ Søøte Mitra det Keela går spor for 1. gang og va kjempeflink Legg merke til de søte ørene hennes, med svarte tupper^^ Søte Aron sitter pent å venter på å gå spor Skumle Mitra! Hah! Gotcha! Ser litt småskummelt ut Søte Aron igjen Å der ryke Keela! Så det var dagens spam fra meg^^
Synne N Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Søte Keela det ..gankske hyper da, det var ikke lenge Mitra faktisk fikk stå på alle fire
Car00line Skrevet 5. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2008 Hehe, nei Men de var søte ilag da
ingervildesaua Skrevet 12. August 2008 Rapporter Skrevet 12. August 2008 oioi, nå har hun blitt stor jente Så runde og store ørene hennes hadde blitt Gleder meg til å se henne.
Car00line Skrevet 13. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2008 Mm Gleder meg til å se Tia igjen også^^ Hun er sikkert blitt mye større enn Keela nå ;P
Car00line Skrevet 15. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2008 Da er det på tide å oppdatere her igjen^^ Keela begynner å få godt med pels, og pelsen er blitt ganske så svart Ellers går det bra Hun er verdens nydligaste hund, og jeg kunen ikke vært mer fornøyd! Søte Keela mi det Har lært henne å gi nuss, så da tar hun snuten bort på nesen min, supersøtt! Keela ler av meg^^ Fint snutebilde av Keela <3 Flaggermus hvor? Dette er tatt idag <3 Så det var dagens spam fra min side^^
Maritaa Skrevet 15. September 2008 Rapporter Skrevet 15. September 2008 Hun blir bare finere og finere
Car00line Skrevet 19. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Vel, nå er det lenge siden oppdatering her^^ Så da er det vel på tide med litt flere bilder Keela er blitt en veldig rolig jente. Hun kan ligge inne uten å bli overhyper og kan nøye seg med lek og morro. Hun er lydig (til noen tider vertfall ) og elsker å henge rundt oss. Hun er nydelig! Absolutt perfekt! (Bildene er tatt i mørket, så er ikke så bra. Men de er rykende ferske^^) Vakreste i verden! Er hun ikke blitt nydelig? (Jeg får ikke til å endre underteksten i tittelen..noen som vet hvordan?)
Car00line Skrevet 14. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2009 Da er Keela blitt over et år, og har nå til helgen vært hos meg et år <3 Så på tide med en oppdatering her også Meg & Keela Flere bilder i bloggen; www.keelas.blogspot.com
Car00line Skrevet 14. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2009 Følte for å legge ut flere bilder jeg Verdens vakreste i mine øyner! I farta oppover bakkadn^^ Ser litt forskrekka ut her ja Fine Keela <3 På fjelltur Vakker! Sitter pent Ååå, hopp! Hehe!
Car00line Skrevet 29. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2010 Er vel kanskje på tide med en oppdatering! Eller jeg har ikke så mye å snakke om, hun er like glad og fornøyd som før, og er en super familiehund Litt bilder:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar