jeanette-k Skrevet 6. April 2008 Rapporter Skrevet 6. April 2008 Er det bare meg og alle mine klokker som er feil eller klokken på hundesonen en time for rask? For her hos meg nå er klokka ca 5 over 9. Såg på de siste inleggen og på noen sto de at de var lagt inn etter kl 22 i dag, men det er jo en time for raskt eller?? Vart skikkelig usikker jeg nå, om det bare er hodet mitt som roter..
Susanne&Tapper Skrevet 6. April 2008 Rapporter Skrevet 6. April 2008 Hos meg er også sonen en time for rask. Hmm ...
ida Skrevet 6. April 2008 Rapporter Skrevet 6. April 2008 Er det bare meg og alle mine klokker som er feil eller klokken på hundesonen en time for rask? For her hos meg nå er klokka ca 5 over 9. Såg på de siste inleggen og på noen sto de at de var lagt inn etter kl 22 i dag, men det er jo en time for raskt eller?? Vart skikkelig usikker jeg nå, om det bare er hodet mitt som roter.. Har prøvd å si fra i en annen tråd, men det er ingen som bryr seg... Da er det vel bare å gå og legge seg snart, da. På sonen er klokka nemlig ti over ti...
SoppenCamilla Skrevet 6. April 2008 Rapporter Skrevet 6. April 2008 Det er en tråd om dette allerede. Gå på personlig, så kontrollpanel, så foruminstillinger, så tar dere vekk alt som er kryssa av i klokkegreia.
jeanette-k Skrevet 6. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2008 Da har ikke jeg sett den tråden.. men nå er klokken min rett igjen, takk for opplysninger
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar