Wanderlust Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Jeg har ikke hvert helt i form i det siste, men kan nå endelig dele med dere hva som er grunnen til dette. I begynnelsen av februar tenkte jeg det var lurt å være på den sikre siden, og kjøpte en test.. og den var positiv! først tenkte jeg, herregud, hva gjør jeg nå? Men jeg snakket med familien og typen og vi fant ut at det kom til å gå bra.. Jeg er nå 12 uker og 1 dag på vei, og har termin 15. oktober. Vi skal på UL den 5. mai, og er kjempespent på om vi kan se hvem som bor der inne! Følte jeg måtte dele det med dere, siden jeg vet det er så mange andre som skal ha baby her i år! Og takk for at dere som visste det klarte å holde det hemmelig.
Caroline Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Aaah, endelig slipper jeg å holde det hemmelig Gratulerer igjen!
RSKFarsbo Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Grattis! Skikkelig babyboom her nå virker det som! Er det flere også kanksje? *titte seg rundt på sonen*
Silje Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 ååååh så deilig at du endelig skriver innlegg om det! Føler jeg har visst om det i en evighet! :)
SoppenCamilla Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Weeeeeeee! Endelig! Gratulerer igjen - masse, masse!
Turnip Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Grattis! Endelig delte du det med resten, må si det var noe vanskelig å holde tett om det innimellom Grattis igjen!
Carina Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye! Jeg er skiiiikkelig babysjuk for tida, for aller første gang i mitt snart 25 år lange liv, men er i et ganske nytt forhold så det blir nok lenge til det er min tur...
Silje Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye! Jeg er skiiiikkelig babysjuk for tida, for aller første gang i mitt snart 25 år lange liv, men er i et ganske nytt forhold så det blir nok lenge til det er min tur... Du kan få låne sunniva om nettene NÅR du vil
Jane Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye Du er flink som klarte å holde deg SÅ lenge uten å si noe..
Wanderlust Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye Du er flink som klarte å holde deg SÅ lenge uten å si noe.. Var veldig usikker en periode, så ville ikke dele dette før jeg var helt sikker (selvom noen fikk vite det) Har du tenkt noe mer på navn?? Neei, sånt er så vanskelig. Men har vel noen favoritter
RSKFarsbo Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 April snar???? Hmmm... Er du en liten luring eller stemmer det?
Miriam Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Oioi, er det nå jeg kan si "Hva var det jeg sa?" Ai tauld ju so! Gratulerer så mye, Monica!
Wanderlust Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2008 Vi har gjort opp oss en liten mening om navn: Mikael eller Martin om gutt og Michelle, Mia eller Mathilde om det blir jente.
Turnip Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Stemmer for Mikael som gutt og Mathilde hvis jente!!
MartineH Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye, så koselig med babyboom.
Carina Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Du kan få låne sunniva om nettene NÅR du vil Hehe, hadde kanskje vært greit.. måten du sier det på forteller meg at jeg sikkert hadde kurert babysjuken på null komma niks. April snar???? Hmmm... Er du en liten luring eller stemmer det? Jeg blir sur hvis det er aprilsnarr!
Synne N Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Det må ha vært en gruppe aprilsnarr i tilfelle. Det var jo flere som visste om dette tydeligvis.
Aya Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye! Jeg er skiiiikkelig babysjuk for tida, for aller første gang i mitt snart 25 år lange liv, men er i et ganske nytt forhold så det blir nok lenge til det er min tur... Jeg er ooog skikkelig babysyk, og dessuten så er jeg ikke i et nytt forhold engang.. *sukke* Gratulerer SÅ mye Monica, men det er teit å si sånt den 1. April *ler* En liten skybert-baby?
molly Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Det må ha vært en gruppe aprilsnarr i tilfelle. Det var jo flere som visste om dette tydeligvis. Det var det første som slo meg og, men.... Men for sikkerhets skyld: GRATULERER så mye...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar