Gå til innhold
Hundesonen.no

Jær-utstillingen på Orre 12-13/04-08

Maritaa

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kommer uten hunder og skal bare kose meg med å være tilskuer! :blink: Herlig! :lol:

Når er det sheltien skal i ilden?

Skrevet
Jeg kommer uten hunder og skal bare kose meg med å være tilskuer! :blink: Herlig! :lol:

Når er det sheltien skal i ilden?

Så koselig :P . Mener det var rundt 11.00. Sender deg beskjed på MSN eller mail når jeg kommer hjem.

Skrevet
Hadde vært kjekt å vite når det begynte. :angry:

Er det en side hvor klokkeslettene til de forskjellige rasene står?

Då må du nesten få tak i en PM. Og den har de ikke lagt ut på nett..

Men om du sier hvilke raser det er du er intr i og se kan eg skrive de til deg.. Dessverre har eg ikke scaner og kan scane den til deg. :rolleyes:

Skrevet

Jeg kommer sannsynligvis og ser på hvertfall på lørdagen :angry:

Men det er vel bare utstilling? For jeg har ikke hørt noe om hverken lp eller ag jeg, og hvis jeg ikke fikk med meg at det var ag så blir jeg sur <_<

Skrevet
Jeg kommer sannsynligvis og ser på hvertfall på lørdagen :angry:

Men det er vel bare utstilling? For jeg har ikke hørt noe om hverken lp eller ag jeg, og hvis jeg ikke fikk med meg at det var ag så blir jeg sur <_<

Gøy at du kommer :closedeyes:

Jeg tror ikke jeg har hørt noe om verken LP eller AG i helgen.

Skrevet

Wheeeee nå begynner eg og gru glede meg.. Gleder meg sånn til hva sommeren sier om "veteranen" som er på sin første utstiling

Skrevet
Wheeeee nå begynner eg og gru glede meg.. Gleder meg sånn til hva sommeren sier om "veteranen" som er på sin første utstiling

Sommeren? :|

Skrevet

Hehe såg den eg og, men tenkte eg skulle være snill... er nok nervene som melder seg med henne nå. :| Lykke til både i morgen og søndag, det er noen hærlige hunder dere skal stille!

Skrevet
Noen som vet når Border Collien ska stilles? Og Sheltien? Og Belgeren?

Er det meldt på noen border collier? Har sett EN eneste gang en border collie på utstilling av alle de mangfoldige jeg har vært på... og det var Ingvild sin knott :icon_redface:

Sheltien skal i ringen halv tolv på søndag:)

Skrevet
Er det meldt på noen border collier? Har sett EN eneste gang en border collie på utstilling av alle de mangfoldige jeg har vært på... og det var Ingvild sin knott :icon_redface:

Sheltien skal i ringen halv tolv på søndag:)

Det var da ingen Border Collie, det var den kjente varianten Broader Collie, hilsen Schäfermann i grilldress *fnis*

Jeg vet ikke om jeg kommer meg til utstillingen ... Vi fikk plutselig besøk i kveld, som skal sove over, så det avhenger litt av når de drar igjen.

Skrevet

Får kanskje vite det etterhvert uansett, men noen som vet hvilken dommer det ble endret til i gr. 1? Det skulle vært Hans Reinders, men ble endret ganske sent visstnok. Har fått litt resultater og lurer fælt på hvem som dømte nemlig :flowers:

Skrevet

Er så glad! Fikk melding fra Putte i sta, Paul har gjort det kjempebra i dag! Men ho skal få fortelle resultatet sjøl! :flowers:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...