Gå til innhold
Hundesonen.no

Jær-utstillingen på Orre 12-13/04-08

Maritaa

Recommended Posts

Fant ingen tråd om utstillingen som skal være på Orre 12-13 april, så jeg lager en ny for å sjekke om noen soniser skal dit :hmm:

Jeg skal vertfall stille;

Aron i JK hanne, papillon (12.45)

Chanel i JK tispe, cavalier (09.15)

Begge stiller på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal hjelpe mamma og stille Tibbene hennes ( spaniel ) på dere første utstilling. Ene debuterer faktisk som 7,5 åring. Og en tispe på 4 år ( hennes første også. )

Og på søndagen skal eg stille Paul. I valpeshow. Pluss om det ikke kræsjer skal eg sikkert stille en Mittelspitz også. ( Mamma sin det og, men hun har vore stilt ut før )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal hjelpe mamma og stille Tibbene hennes ( spaniel ) på dere første utstilling. Ene debuterer faktisk som 7,5 åring. Og en tispe på 4 år ( hennes første også. )

Og på søndagen skal eg stille Paul. I valpeshow. Pluss om det ikke kræsjer skal eg sikkert stille en Mittelspitz også. ( Mamma sin det og, men hun har vore stilt ut før )

Blir spennende å se hvordan det går med tibbene' deres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille en norfolk på søndagen... En overgrodd vel og merke så det blir spennende å se hvordan dette går... I tillegg har vi ikke vært i ringen siden september *hihi* Og matmor skal i bryllup på lørdagen så det blir en spennende dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille en norfolk på søndagen... En overgrodd vel og merke så det blir spennende å se hvordan dette går... I tillegg har vi ikke vært i ringen siden september *hihi* Og matmor skal i bryllup på lørdagen så det blir en spennende dag :rolleyes:

Blir kjekt å treffe dere igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om en camping eller noe i nærheten?

Har ingen problemmer meg og kjøre t/r begge dagene, da eg vil komme omtrent likt ut økonomisk. Men fines det en koselig camping så hadde det vore greit og høre om de har en hytte ledig hvertfall..

Så linker tas mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått p.m. som kan fortelle meg når aussiene stilles. Hvis det er noen påmeldte da? :)

Eg kan ikke se at det er mld på noen Aussier.

Skal se en av dagene.

Har vært inne på SBKs hjemmeside, men finner ikke så veldig mye info.

(men så er ikke jeg så god til å lete)

har noen en link?

annonsen

Kart over hvor utstillingen skal være.

Kart

Var det dette du ville vite?? Eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Vi skal ikke (rundt 90 mil en vei...), men en valpekjøper av oss skal dit (vel strengt tatt er hunden ikke valp lengre, han fyller 2 år 16/5 :) ). Det er vel to forskjellige utstillinger i området den helgen? De skal delta på to iallefall :) Lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke (rundt 90 mil en vei...), men en valpekjøper av oss skal dit (vel strengt tatt er hunden ikke valp lengre, han fyller 2 år 16/5 :lol: ). Det er vel to forskjellige utstillinger i området den helgen? De skal delta på to iallefall :P Lykke til alle sammen :blink:

Ja, Berner sennen klubben har og utstilling på søndagen, men det er bare for noen grupper/raser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Ja, Berner sennen klubben har og utstilling på søndagen, men det er bare for noen grupper/raser.

Det var det jeg mente ja, for gruppe 2 er både Berner og Hovawarten i :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Bor alene. Aktivitet er å gå turer i skogen pluss lydighet og agility. Pelsstell betyr ingenting. Helst ikke jakthund
    • Skal bruke den til lydighet og agility pluss turer i skogen. Helst ikke jakthund.
    • Gratulerer! Noe så nydelig! Og hun er superheldig som får komme til deg, jeg er helt sikker på at du har tålmodigheten og kunnskapen til å gi henne tryggheten hun trenger. Masse lykke til! Det er masse jobb, men også veldig verdt det når de begynner å stole på deg og slappe av. Definitivt noe spaniel der.
    • Lilje er en blandingshund født 23.07.22, som har vært på prøve hos meg i 5 uker. I går ble det avgjort at jeg skal overta henne, så da må jeg jo nesten lage en liten presentasjon  Hun kom inn i livet mitt ganske ut av det blå, og er en hund med en vanskelig bakgrunn og relativt store atferdsproblemer. Etter å ha hatt verdens enkleste hund i nesten 14 år hun litt av en utfordring, men hun er såpass ung at jeg tror det er håp for henne. Hun er veldig trenbar og elsker å være med på alt som er gøy, og på disse ukene hun har vært hos meg har hun fått prøve seg på både spor og søk, som hun liker veldig godt. Det meste av atferdsproblemene skyldes nok mest usikkerhet, så vi jobber med å bygge opp selvtilliten hennes. Målet etter hvert er å delta på blodsporprøver, og kanskje også konkurrere i nosework.  
    • Anbefaler at du kommer med noen punkter om hvilke egenskaper du ønsker i en hund og hva du kan tilby den. Ellers blir ikke raseanbefalinger så mye mer enn skudd i blinde  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...