Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skjer med jenta mi?

LeneG

Recommended Posts

Uff, jeg har ikke fått med meg dette før nå jeg. Kondolerer så masse! Skikkelig trist å høre, men et modig valg. Du får tenke på alle de gode minnene og alltid bære de med deg :angry:

Takk Andrea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Jeg tenker på Bessie uansett hva jeg gjør i løpet av dagen, for hun var alltid rundt bena mine.

Hver gang dørklokka ringer er jeg klar til å løpe foran ungene ut i gangen for å hindre Bessie å rundsleike eller skremme de som kommer. Det har blitt en innebygd reaksjon.

Når jeg kommer hjem med handleposene setter jeg de automatisk opp på bordet for at hun ikke skal begynne å tygge på noe opp i der.

Hver gang jeg setter meg i bilen og skal kjøre så ser jeg bak i bagasjen for å sjekke at alt er bra.

Når vi av en eller annen grunn befinner oss i gulvhøyde er jeg klar til å bli overfalt av sleiking.

Jeg ber unga sette maten sin godt inn på bordet for at Bessie ikke skal ta den.

Jeg har til og med byttet vannet i skåla hennes en gang etter hun ble borte.

Hun kommer nok ikke til å bli glemt nei og vi får aldri en hund som henne igjen.

Uansett så må jeg ha en hund. Helt klart!

Pratet nettopp med ei gammel koselig dame i nabolaget her som jeg besøker en gang i blant.

Hun hadde ofte besøk av Bessie.

Bessie gikk jo løs ute og da ropte denne damen på henne og gav henne litt godis. Så de var gode venner de to.

Hun ble lei seg når hun fikk vite at Bessie var død men hun var veldig enig at hun begynte å bli for dårlig.

Hun har sett utviklingen bedre enn meg tror jeg. Hun synes Bessie var blitt veldig dårlig til beins.

Litt godt å høre andres meninger. Føler meg fremdeles ganske slem men forstår at det var det beste.

Takk for trøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...