Schnauzeren Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Heisann alle sammen Til sommeren vender vi nesen vestover og skal bosette oss i Bergen. I den forbindelse håper jeg noen her på dyresonen kan gi oss noen tips om hundeklubber og hundeskoler i Bergen. mvh R.T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Nå bor jeg ikke lenger i Bergen, men det er jo forskjellige klubber du kan melde deg inn i og trene med, f.eks.: Bergen selskaps- og brukshundklubb Sotra brukshundklubb Norsk schäferhund klub avd Bergen Retrieverklubben avd Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnauzeren Skrevet 24. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Askøy hundeklubb: http://home.no.net/askoyhk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Jeg vil bare understreke Retrieverklubben i Bergen. Her trener vi hovedsaklig agility og stortrives! EDIT: eh, ved annen gangs lesing, så fremsto det som om klubben bare har agility.. *ler* Det jeg mente var at Soffen og jeg bare trener ag for tiden. Men det har et godt jakt, bruks, lydighet osv osv osv miljø også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Jeg vil bare understreke Retrieverklubben i Bergen. Her trener vi hovedsaklig agility og stortrives! Jeg understreker, framhever og åpplyser om den jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbalino Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2008 Vi har ikke et flust av hundeskoler her i Bergen, men jeg vil i alle fall anbefale Fjellanger Hundeskole De bruker positive metoder, og både du og hunden forlater endt kursdag glad til sinns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar