Gå til innhold
Hundesonen.no

Blitt lurt på alderen ? :/

kvema

Recommended Posts

Nei ikkesant.. Ja jeg merket jo det ganske fort at hun knyttet seg veldig til meg og ville alltid ligge med hodet sitt under haken min og lagde sånne små kose-valpelyder. Også suttet hun på fingre hvis vi prøvde å gi henne noe.. Per idag så ligger hun fortsatt i senga si og sover og sutter med munnen. Hun frøs også noe enormt og vi måtte alltid ha et teppe rundt henne og bære henne og sånn i begynnelsen, fordi hun skalv jo som et aspeløv stakkar :P MEN gudskjelov så er hun ikke noe mammadalt lenger for siden jeg alltid har hatt mistanke om at hun er mye yngre enn vi har trodd, så har jeg liksom spilt den rollen som "mamma" i begynnelsen, også gradvis avvent henne da. Nå sover hun jo alene, er så og ri stuerein, går i bånd, leker med andre valper og er tilogmed alene ute i hagen. Kjempelydig er hun alt og :P Eneste vi har hatt litt problemer med er at hun har knurret når vi har "forstyrret" henne. Hvis vi har tatt på henne når hun har spist, ligget med leker eller sovet. Hun gjør fortsatt dette til folk hun ikke kjenner eller folk hun ser mindre til, men aldri til meg eller kjæresten. Kan selvsagt se at dette kan bli et problem i fremtiden! Hva tror dere jeg burde gjøre med det? :/

Hadde hun ikke tenner??! Hvis hun suttet, mener jeg.. klarer ikke helt se for meg en hund med tenner som sutter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...