Maria Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Skrevet 12. Mars 2008 Er det noen i oslo/akershus som har lyst til å begynne å trene agility? Jeg har lyst til å komme igang med treninga, og avventer svar på om jeg har kommet med på kurs i april. Etter kurset har jeg veldig lyst til å komme litt igang med fritrening i agility med bikkjedyret. Er det noen som kunne tenke seg å trene agility med oss etter hvert? Vi er forøvrig medlem av Stovner hundeklubb..
Wanderlust Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Skrevet 12. Mars 2008 Jeg går et agilitykurs på skolen om dagen, og vil gjerne fortsette med agility fremover. Så kanskje jeg kan slenge meg på?!
Maria Skrevet 13. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2008 Hadde vært moro Jeg tør liksom ikke å trene alene. Føler meg så viggo Jeg får ta opp igjen denne tråden litt etter hvert. Enn så lenge må vi ta kurset før vi får lov til å trene i klubben (har ikke bronsjemerket). Så jeg håper vi får plass
Wanderlust Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Hadde vært moro Jeg tør liksom ikke å trene alene. Føler meg så viggo Jeg får ta opp igjen denne tråden litt etter hvert. Enn så lenge må vi ta kurset før vi får lov til å trene i klubben (har ikke bronsjemerket). Så jeg håper vi får plass Er det det helgekurset i stovner? Tror Caroline her inne har meldt seg på det. Vet ikke hvor strenge dem er på dette med bronsjemerket, men men. Hadde hvertfall hvert morsomt å hatt noen å trene med.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar