Bonitapia Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Har lyst til å være med. Kommer litt ann på hvor jeg befinner meg i landet i august. Men i utgangspunktet blir Bonita og jeg med på overnattingstur. Vi er nok litt avhengig av transport fra Drammen.
Torunn1 Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Så flott at så mange har lyst! Jeg skal ta en ringerunde på mandag, eller over påsken for å undersøke litt transportmuligheter.
Peers Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Så flott at så mange har lyst! Jeg skal ta en ringerunde på mandag, eller over påsken for å undersøke litt transportmuligheter. Igjen; flott tiltak av deg, håper mange har mulighet til å komme Jeg bor jo ikke så veldig langt fra Drammen, men kollektivt er det likevel vanskelig.... Med mindre et under skjer da, så jeg er lappen da
RSKFarsbo Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Dette høres veldig moro ut Hvis Shiralille roer seg ang andre hunder vil vi også bli med Snart kurs så da finnes det håp for oss også
Com Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Høres utrolig kjekt ut. Hvis det blir valp i sommer og jeg får lappen så frister det veldig å reise
Maritaa Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Høres utrolig kjekt ut. Hvis det blir valp i sommer og jeg får lappen så frister det veldig å reise Heia deg og lappen :closedeyes: Jeg og Aron slenger oss med ibilen hvis det blir plass og hvis(NÅR) du får lappen
Wanderlust Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Fortsatt veldig lyst til å være med, men får se an nærmere Får håpe jeg får fikset med skyss, men det får man vel alltids til
Torunn1 Skrevet 16. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Skyss ordner seg altids! Jeg tenkte litt på mat, men det er nesten noe man må ta med selv. Litt brødmat og grillmat klarer seg fint. Lille meg har ikke mulighet til verken å ha kiosk, eller lage mat til mange. (håper vi blir veldig mange ) Men har dere noen forslag/ønsker til ting å gjøre/finne på den helgen? Det være seg leker, aktiviteter osv. Alle forslag mottas med takk.
Gabriella Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Kanskje vi i så fall kan sitte på med dere fra Drammen? Jupp jupp selvfølgelig
SoppenCamilla Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Ooh, jeg kunne også tenke meg å være med, hvis det passer.
Com Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Heia deg og lappen :closedeyes: Jeg og Aron slenger oss med ibilen hvis det blir plass og hvis(NÅR) du får lappen Plass er det nok av, er værre med lappen :closedeyes: Så hvis alt ordner seg så må du og Aron bare sitte på
Fantasia Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Hørtes gøy ut , om jeg har hund da blir jeg gjerne med
jeanette-k Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Har veldig lyst å være med Visst jeg ikke er opptatt den helgen, og har penger kommer jeg gjerne nedover. Mamma sa jeg kunne ha den ene bilen Kan hende jeg tar med meg en vennine eller noe, så jeg slepper å reise hele veien ålene, visst mamma å de ikke skal på "ferie"
Lilleulv Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Jeg ble først veldig entusiastisk, men når jeg så at det ble august og bare få uker før jeg har termin så blir det vel kanskje litt usikkert om vi blir med... Men kjempebra tiltak! Har 2 stk hunder som hadde storkosa seg!
TineSimbaNana Skrevet 16. Mars 2008 Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Jeg vil veldig gjerne. Vil ikke svare helt sikkert helt ennå, men jeg tror at jeg ganske sikkert kan
Guest Maritus Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Skrevet 17. Mars 2008 Utenfor Drammen? Ja, da er det ganske god sjans for meg og bikkja mi. Kanskje ta litt telttrening for jeg lurer egentlig på om jeg får bikkjetateret mitt inn i telt... Haha
Torunn1 Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 En liten oppdatering. Jeg sendte mail til netbuss ang. priser på leie av buss (hvis vi blir mange), men har fortsatt ikke fått svar. Sendte mailen før påske. <_< Vi tar også gjerne imot forslag til aktiviteter osv. :happy: Hilsen oss i Team Golden. :hund_01:
Lilla Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Til Nemo: Tusen takk for kjempefint engasjement! Dette høres moro ut, og vi vil gjerne være med Alle: skal man ta med seg menn/kjærester på dette?
lise og bajas Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Til Nemo: Tusen takk for kjempefint engasjement! Dette høres moro ut, og vi vil gjerne være med Alle: skal man ta med seg menn/kjærester på dette? Jeg ser for meg en helg med meg og min hund og nye bekjentskaper jeg. Gubben får passe hjemmet.
Wanderlust Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 En liten oppdatering. Jeg sendte mail til netbuss ang. priser på leie av buss (hvis vi blir mange), men har fortsatt ikke fått svar. Sendte mailen før påske. <_< Vi tar også gjerne imot forslag til aktiviteter osv. :happy: Hilsen oss i Team Golden. :hund_01: Hvor tenkte du bussen evt skulle gått fra? Alle: skal man ta med seg menn/kjærester på dette? Kan man ikke velge selv?
Torunn1 Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Tusen takk for ros. :blush: Man bestemmer selv om man vil ta med seg noen. Men jeg tenkte litt på at barn kanskje ikke har noe der å gjøre? Blir masse å holde styr på kanskje? Hva mener dere? Bussen går evt. fra Krokstadelva tenker jeg. :happy:
Wanderlust Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Tusen takk for ros. :blush: Man bestemmer selv om man vil ta med seg noen. Men jeg tenkte litt på at barn kanskje ikke har noe der å gjøre? Blir masse å holde styr på kanskje? Hva mener dere? Bussen går evt. fra Krokstadelva tenker jeg. :happy: Så lenge eierne( ) har styr på ungene har ikke jeg noe å si på det.
Torunn1 Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Mine barn blir hjemme med pappaen Mine barn blir og hjemme med far. Vi trenger en "husmorferie" iblant vi mødre!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar