Torunn1 Skrevet 8. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mai 2008 Når dere melder dere på, kan dere sende meg en pm i tillegg? Gjerne med litt info om navnet ditt, evt. nicname her på sonen, hva slags hund du har osv. Ingen tvang, bare kjekt å vite hvem som kommer. :)
Maritaa Skrevet 24. Mai 2008 Rapporter Skrevet 24. Mai 2008 Jeg har kjempelyst, men får ikke fri fra jobben. Dere kommer nok til å få det knall morro
ingervildesaua Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Det hadde vært kjempe kjekt kanskje jeg blir med vis vi ikke har planer da
LB_Shira Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Mange som har meldt seg på? Vi har meldt oss på Blir du med??
Torunn1 Skrevet 28. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 Beklager, har ikke sett svarene før nå. Ikke mange enda nei, men håper på mange flere! Vi utsetter påmeldingsfristen til 01.07. og håper at flere melder seg på! Sett i gang folkens!!
Cathrine og Killja Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 jobber med å få blitt med. tror jeg skal få det til
jeanette-k Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 Var skikkelig stressa jeg nå, har veldig lyst nedover, men vil ikke dra ålene. Så må overtale noen til å bli med meg og den første fristen var jo nå den 1 juni, ikke sant? Vart litt lettet over at den var utsatt, da har jeg litt bedre tid. Hvor mange er det som har meldt seg på? antall? håper virkelig på å få bli med
Torunn1 Skrevet 29. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2008 Bare 1 påmeldt enda, så dere må sette i gang folkens!
Einstein&Charlie Skrevet 30. Mai 2008 Rapporter Skrevet 30. Mai 2008 Kunne godt tænke mig at komme, men må tænke lidt over transporten dertil.
Torunn1 Skrevet 30. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2008 Kunne godt tænke mig at komme, men må tænke lidt over transporten dertil. Prøv å "true" med deg noen andre fra nærområdet da vettu!
Lilla Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Til nemo: Er det ikke mulig å få komme for folk som ikke har meldt seg på? Jeg tror jeg kan få med meg flere, men det blir kanskje bestemt mere en uke i forveien. Det opplever hvertfall jeg, at det ville vært enklere å få med flere hvis de fikk ta det litt mer på sparket
Einstein&Charlie Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Prøv å "true" med deg noen andre fra nærområdet da vettu! LOL jeg kan ikke rende hen til vildt fremmede, siden jeg ikke kender nogen her
Torunn1 Skrevet 2. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 LOL jeg kan ikke rende hen til vildt fremmede, siden jeg ikke kender nogen her LB_Shira skal jo nedover fra Bergen, kanskje dere kan kjøre sammen? Til nemo: Er det ikke mulig å få komme for folk som ikke har meldt seg på? Jeg tror jeg kan få med meg flere, men det blir kanskje bestemt mere en uke i forveien. Det opplever hvertfall jeg, at det ville vært enklere å få med flere hvis de fikk ta det litt mer på sparket Det er helt i orden, men da må man ordne skyss helt inn selv. Det er eneste grunnen til at vi har påmelding. For viss det blir mange som ikke kjører selv, må jeg skaffe annen skyss det siste stykket inn. Men, bortsett fra det, så er det bare å komme for hvem som helst! Veldig fint hvis dere gir et pip om dere kommer, bare så vi vet sånn ca. Torunn
PsychoLynx Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 hmmmm, dette skal absolutt vurderes!! Bridie trenger flere venner! (og jeg også for den del )
Carma Skrevet 7. Juni 2008 Rapporter Skrevet 7. Juni 2008 Flott tiltak! Skal absolutt prøve å få med meg dette! Kjærsten min er fra Krokstadelva da, men han flytter hit til meg før dette skjer.... Der forsvant den overnattingsplassen liksom! Men telt er bra! Jeeeepp!
PsychoLynx Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Skrevet 9. Juni 2008 Så TELT er bra Carma? Men ikke hytte? hehe Men syns absolutt vi skal reise dit med bikkjene våre... Vi har jo plutselig 2 hunder hver så!
Torunn1 Skrevet 9. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2008 Så TELT er bra Carma? Men ikke hytte? hehe Men syns absolutt vi skal reise dit med bikkjene våre... Vi har jo plutselig 2 hunder hver så! Helt enig jeg, kom med hundene deres!
Aina&Kaizer Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Skrevet 11. Juni 2008 Går det an å nå dette stedet med buss eller noe sånt?
Torunn1 Skrevet 12. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2008 Går det an å nå dette stedet med buss eller noe sånt? Nei, man kommer ikke inn med buss. Det er ca 8km. innover som det ikke går buss. Men jeg kan være behjelpelig med å kjøre litt hvis det ikke blir for mange turer.
LB_Shira Skrevet 15. Juni 2008 Rapporter Skrevet 15. Juni 2008 Nei, man kommer ikke inn med buss. Det er ca 8km. innover som det ikke går buss. Men jeg kan være behjelpelig med å kjøre litt hvis det ikke blir for mange turer. Hvis det er mange som må kjøres det lille siste stykket, så kan jo jeg være litt til hjelp når jeg har komt frem og tømt bilen.
Torunn1 Skrevet 27. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Hva skjer'a folkens? Kommer dere eller?
Torunn1 Skrevet 2. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2008 Hei. På grunn av liten interesse må desverre treffet avlyses. Det var veldig synd, men håper vi kan få det til en annen gang. Torunn
Walla Skrevet 2. August 2008 Rapporter Skrevet 2. August 2008 Det var synd..Det hadde vært utrolig gøy hvis det hadde blitt noe av!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar