Lilleulv Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Skrevet 10. Mars 2008 Jeg har lenge lett etter et utstillingskurs. Jeg er ikke så flink til å stille ut selv og har mye å lære. Aller helst kunne jeg tenke meg et helgekurs, men jeg har oppdaget at Oslo Hundeskole har handlerkurs som går over 10 kvelder. Noen som vet noe om dette kurset? er det bra?
HHC Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Skrevet 10. Mars 2008 Står det noe om instruktør? Har ikke gått på kurs der selv, men om instruktøren er en kjent kan jeg evnt si noe om h*n.
Lilleulv Skrevet 10. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2008 Står det noe om instruktør? Har ikke gått på kurs der selv, men om instruktøren er en kjent kan jeg evnt si noe om h*n. nei vet ikke hvem som er instruktør
Peers Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Skrevet 10. Mars 2008 Instruktøren på de forrige kursene har vært Hugo Quevedo i hvert fall, og han er veldig flink
tigergutt Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Skrevet 20. Mars 2008 Jeg har gått på det to ganger, og har lært veldig mye. Det går over 5 uker (2 kvelder i uka). Du lærer veldig mye, iallefall om du er nybegynner.
HHC Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Skrevet 20. Mars 2008 Jeg har gått på det to ganger, og har lært veldig mye. Det går over 5 uker (2 kvelder i uka). Du lærer veldig mye, iallefall om du er nybegynner. Om det er der du har gått så burde jeg vel slenge meg på anbefalingen da ;-)
tigergutt Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Skrevet 21. Mars 2008 Om det er der du har gått så burde jeg vel slenge meg på anbefalingen da ;-) Hahaha=P Det var veldig lærerikt, Hugo er veldig flink
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar