helle Skrevet 5. April 2008 Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 Fine valpen! Kjempefin behåring på henne også Mye jobb å holde det i sjakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 5. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 Neida Er ikke mye hår på henne. Bruker vel 10 minutter i uka Mer arbeid med huden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. April 2008 Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 Veldig fin Må forresten si at jeg synes Ponni var et utrolig stilig navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 5. April 2008 Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 Neida Er ikke mye hår på henne. Bruker vel 10 minutter i uka Mer arbeid med huden. Så bra, deilig å slippe MASSE barbering Hun er kjempefint behåret etter min smak Har du flere bilder av henne eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 5. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 Så koselig at du synes det! Her er ett som ble tatt idag. Hun var med på biltreff på rudskogen og det ble litt kaldt å stå og se på biler, så jeg putta hu i veska Greit nå som hun er så liten hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Flotte bilder du har her. Søt ponni er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Tihi, så herlig bilde Putter Milli i jakken om hun blir kald om vi står i ro lenge jeg Går såvidt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Dollar-barnebarn jo... Så ikke hvem som var foreldre før nå Synes hun bare blir søtere og søtere jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 6. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Takk skal dere ha! Hun er jo sjarmtrollet mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Idag har vi møtt Kristin og papillonen hennes Frøken Første bildene jeg har tatt med så mye fart i Papilloner skuffer aldri Takk for morsom tur og det er bare å bruke bildene mine som de var dine, Kristin To utslitte hunder Ble "noen" bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Utrolig fint bilde Ellers masse fine bilder av to vakre hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 5. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Nye bilder Hun er nå 11 mnd. Virker som vekta har stabilisert seg på 4,3 kg enn så lenge. Håper hun legger seg litt mer ut seinere, driver med oppfeitning om dagen hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 haha! jeg flirer av det nest siste bildet Hun har veldig fluffye ører! Søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Aww.. Så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Haha, så utrolig morsom hund Den var pen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Utrolig mange flotte bilder her,du er proff med kamera Mushi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Fine Ponni! Tror Frøken vil løpe bananas med Ponni igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Ponni er bare helt skjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 11. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Tror Frøken vil løpe bananas med Ponni igjen.. Det vil ponni (og jeg) også! Hun har ti tonn med energi om dagen og er som en villmann på tur Takk for fine komentarer Koselig å høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla-5 Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Nåååå fine Ponni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Nesten tre år siden sist jeg posta noe såååå... Blitt litt tykk! Fortsatt søt! Lengter etter våren... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts