Gå til innhold
Hundesonen.no

Dekken, gensre osv.

Baby

Recommended Posts

Noen som har link til nettbutikk som selger fine dekken og sånt?

Jeg er ikke ute etter noe unyttig dill, men litt stilige gensre og sånt. Gjerne hettegensre. Når jeg uansett skal ha genser til de, hvorfor ikke ha noe stilig liksom. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordel om du kan prøve de på hunden ja.. :lol:

Har selv brent meg noen ganger på nettgreier. Small i en butikk = Extra Large i en annen butikk... Har et par Xtra Large (trodde jeg tok skikkelig i jeg!) fra USA som hadde passet til en middels stor katt. :? Og passform varierer jo mye også. Og strech-evnen til ulike garn/ stoffer. Ikke så lett å gjette. :lol: Med mindre du finner noe beregnet på ca samme rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det er amatør dekken da :) Jeg bare hadde en firkant med fleece, så sydde jeg inn kantene og satt på "lukkere" der pilene er, men for dere med hannhund er ikke pil nr.2 lukker ideel, for da blir dekkenet nedpissa, derfor er dette egentlig Nena sitt som også er lengre i lenden, så at dekkenet går nedover rompa til Oscar er bare fordi han er kort :)

dekken.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagde også dekken til Vicky for lenge siden... :) da var hun valp... rosa utenpå, og foret med flis inni, også rosa sløyfer på sidene :) skal se om jeg finner det så skal jeg ta bilde av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha dekken til Diego, vil ha masse fine halsbånd også.

Men nytter ikke med den pelsen hans..

Har jeg vagt feil hund? :? :) Hehe.

jeg ååå! Jeg blir nok nødt for å shave lunah for at jeg kan kjøpe fine halsbånd til a. moahahahah :)

Men det er mer økonomisk å ha en langhåra hund da :P hvis ikke hadde jeg vell hatt 8650630545 forskjellige halsbånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ååå! Jeg blir nok nødt for å shave lunah for at jeg kan kjøpe fine halsbånd til a. moahahahah :P

Men det er mer økonomisk å ha en langhåra hund da :P hvis ikke hadde jeg vell hatt 8650630545 forskjellige halsbånd :)

Enig.. Er mer økonomisk.. :)

(Prøver å si det til meg selv hver gang jeg blir frustret over pelsen til Diego. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Stoffbur var jo en idé! Det tror jeg ikke hun har noe forhold til fra før, så da er det kanskje mulig å begynne helt fra start med positive assosiasjoner. Det skal jeg prøve!
    • Det høres jo ut som du må jobbe med å gjøre bil til noe mer positivt som et separat prosjekt. Det fikser du! Kan du ha med bur på trening og sette ut et annet sted for pause/hvile? Eller teppe et sted du kan binde henne? Vil et stoffbur funke og være annerledes nok til å senke terskelen litt? Kompostgrinder?
    • Det viser seg nå at hun rett og slett har traumer relatert til bilkjøring og spesielt det å bli forlatt alene i bil. Det er såpass alvorlig at jeg ikke har lyst til å gå nærmere inn på det ettersom tidligere eier ikke er her og kan forsvare seg, men dette gjør det ekstremt vanskelig både å gå på kurs og delta på treninger, ettersom jeg ikke kan "pause" henne i bil (da blir hun så stressa at det ikke er mulig å få kontakt med henne i det hele tatt). Hun har rett og slett ingen steder å slappe av på kurs/trening. Dette er utrolig fortvilende og jeg kjenner meg litt motløs akkurat nå... Hun er veldig trenbar og en kjempesøt hund innafor de rammene der hun føler seg trygg, men skal jeg ha sjans til å få gjort noe med øvrig problematferd (som det viser seg å være mye av) må vi gå på kurs og trene...
    • Takk, er veldig trist men vi fikk over 12 år sammen så litt trøst i de gode dagene.
    • Kondolerer❤️💔 Er vondt å miste sin beste venn🌸
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...