Gå til innhold
Hundesonen.no

Australian Shepherd- Sol`s amazing miss Vicky

Guest Vicky

Recommended Posts

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Etne ligger i min landsdel! ;) Mellom Bergen og Stavanger ;)

Og skal du på besøk til Tiffa, så syns jeg godt d kan komme innom meg og ;)

hehe, ja det skal la seg gjøre ;)

Hei! Du vet jo at jeg digger vicky! :P Hun er så nydelig og søt! Skjønner godt at du er stolt over henne! Og fine bilder! :P

Tusen takk ;) jeg er stor fan av din Hera :P en dag vil jeg ha en dobbermann som henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bilder av Vicky i aksjon... fikk endelig tid til å ta bilde av min egen voffs :cry:

En veldig fotogen dame.

dsc002617by.jpg

Over hinderet

dsc002687qu.jpg

Over neste :(

dsc002690ml.jpg

Hjulet er digg det!!!

dsc002711wv.jpg

Vicky gliser :( Hun syns jeg var forferdelig teit som stilte meg foran røret: "jeg skal springe hele banen din tosk!"

dsc002731iy.jpg

Vicky simpelthen elsker Agility! Hun blir helt vill når hun ser en agility bane... idag etter trening var hun faktisk sliten på slutten.. men hun skjønner aldri selv at hun ikke orker mer... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bare helt utrolig skjønn, så er jo ikke rart du får mange positive kommentarer. Vicky er kjempeflott! Hvor høy er hun egentlig?

Takk for kjempe hyggelig kommentar! :) Hun er akkurat 44 cm, så det resulterer i at vi må gå som stor hund i agilityen :) litt irriterende å vite at hadde hun vært 1 cm mindre kunne hun fått gå liten... jaja, hun er spretten så det gjør ikke henne noe :D men det er strengere krav for stor...

Tusen takk for kjempe hyggelige kommentarer! :D kjempe korslig å høre så mye fint om det kjæreste jeg har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...