alisha Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Jeg tar ikke bussen, jeg sitter på med folk som skal til Vikersund eller noe på jobb;) Bor du ned den veien forbi korketrekkeren? Før blaafargeverket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 11. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Jeg tar ikke bussen, jeg sitter på med folk som skal til Vikersund eller noe på jobb;) Bor du ned den veien forbi korketrekkeren? Før blaafargeverket? Ja det gjør jeg vettu ... Ned korketrekkeren, og over brua... opp bakkene,også til Kiwi ... Bor vel 200m fra Kiwi, eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Aha ja, opp den bakken til høyre? På andre siden av Kiwi butikken eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 11. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Aha ja, opp den bakken til høyre? På andre siden av Kiwi butikken eller? Stemmer det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Bor du langt oppi der? Jeg bodde oppi der før heheXD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 12. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Midt i svingen øverst i bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Delte ikke den veien seg i to da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Deler seg i to ved postkassene Men skal videre opp .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Den deler seg rett ved veien nesten, til venstre du mente der da? Også deler den seg lenger opp der, til venstre er vel en barnehage eller noe...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 14. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Jupp:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Borte ved barnehagen du bor? Kan se om jeg får truffet deg en dag da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 1. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 Strand Barnehage du mener? Nei..ikke helt der... Men tar meg to min å gå ned dit da ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 5. November 2008 Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 Strand Barnehage du mener? Nei..ikke helt der... Men tar meg to min å gå ned dit da ... Aha ja, er ikke sikker på hva den barnehagen heter, men den er videre forbi kiwi butikken og til høyre liksom;) Har du msn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 6. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2008 Aha ja, er ikke sikker på hva den barnehagen heter, men den er videre forbi kiwi butikken og til høyre liksom;) Har du msn? Stemmer det;) Det er strand Barnehage... :rolleyes2: Ja har msn,men bruker det veeeeeldig sjeldent Sender deg en PM med tlf nr mitt.. Så får du sende en sms når du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 16. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2008 Stemmer det;) Det er strand Barnehage... Ja har msn,men bruker det veeeeeldig sjeldent Sender deg en PM med tlf nr mitt.. Så får du sende en sms når du har lyst Prøvde sende sms, men fikk ikke noe svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar