Gå til innhold
Hundesonen.no

Puddel rekord

Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet
Ja det var et stort kull! Men jeg stusset litt på en ting, hun har "kun" 7 patter. Er dette normalt på ei tispe...?

Hehehhee... jeg undret meg veldig da jeg begynte å se på min tispe en gang for noen år siden jeg... jeg trodde liksom det alltid var partall - og hennes mor hadde 10 fullt brukbare patter, men Dronningen her hjemme har faktisk bare 7... :).

Skrevet
Ja det var et stort kull! Men jeg stusset litt på en ting, hun har "kun" 7 patter. Er dette normalt på ei tispe...?

For det første står det vel "kun sju pupper ( :) ) som virker", dessuten er det vel en del (kanskje særlig små hunder) som har såpass få, tror jeg? Det vanligste er vel åtte eller ti - Tinka har ni og en halv hun.

Skrevet

Det jeg reagerer på her er at denne hunden hadde et tidligere kull på 11 valper da den bare var 1,5 år gammel! Er det ikke veldig tidlig for en hund å få valper?

Skrevet

En ting jeg lurer på... hvorfor står det "Storpuddel, tidligere kongepuddel"? Heter det ikke kongepuddel lengre og i så fall, hvorfor ikke? Storpuddel er jo bare kjedelig liksom.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...