Nirm Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2008 En hund som har oppnådd EECH. Hva har den oppnådd championat i og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2008 Estlandsk champion, i eksteriør på den ene jeg vet om som har denne tittelen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Takker. Trudde det ble skrevet EST UCH... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Varierer visst det der.. F.eks. Slovensk championat blir skrevet sammen med norsk, altså N Slo Uch. Nå skriver jeg endel utst.resultater for tiden, og en meget populær og mye brukt hannhund i Sverige er bl.a. Estlandsk champ, og i hans tittel står det skrevet sånn (EECH/Ee Ch), mens resten står i ett, totalt er han Int Nord Fin Uch Ee Ch (og Baltisk vinner 2006) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Min hund er Estlandsk champion og i DogWeb er det betegnet som EST UCH. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Den jeg nevnte er svensk, men det skal kanskje ikke ha noen betydning? Skal sjekke hva som står om ham på dogweb nuh.. Det står det der også ja, EECH. Den tok Cert i Estland i juni 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Den svenske kan jo ha lagt inn titlene selv ved elektronisk påmelding til utstilling i Norge. Eller at den har hatt kull i Norge, registreringspersonen i NKK har ikke vært helt sikker på hva tittelen betyr, og lagt inn det som står på stamtavla. Har av og til måttet få rettet ting, hvor de ikke har skjønt hva tittelen betyr - og det er jo ikke så rart, når man leverer utenlandske stamtavler med udde forkortelser. Så jeg prøver å legge ved "oversettelser". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Jepp, det er nok mye mulig det der.. Det har vel strengt tatt ikke så mye å si, det er uansett Estlandsk championat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 En hund i stamtavla til våre tisper står det EECH på og det samme inne i DogWeb og Hunddata, mens det hos FKK står Est Uch. Hunden dette gjelder er Finsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar