Gå til innhold
Hundesonen.no

Ganti


Kanin07

Recommended Posts

Ganti er en 29 år gammel islandshest vallak. Han er hvit, og tror han er født 7. mai 1978. Han er verdens beste hest, jeg eier han ikke, har han bare på fôr. Han er kjempe sprek til og være så gammel ! Han galloperer full gallopp ! :P Morsomt det ^^

Er det noe dere lurer på, så bare spør :D

post-3325-1202675423_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Nei, han kan dessverre ikke tølt eller pass. Han har vært barneridningshest på Tusenfryd, rideskole-hest og sikkert noe mere, stakkars.. :closedeyes:

Jeg aner ikke hvor han kommer fra :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant til unger og slikt han da? :ahappy:

Jajaja.. Men det dumme er jo at de har gitt han godbiter fra hånda, og de fleste vet jo hva som følger med da... Han begynner jo selfølgelig å nappe! Jeg prøver å få slutt på dette, eieren også, selfølgelig. Men siden han er 30 år, så er det sikkert litt vanskeligere å avvende han det.. Men jeg er glad i han uansett! Han biter ikke meg så ofte, da så :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Pen, kan du ta ett bilde av han fra siden, så jeg kan se hele kroppen..? ;) ;)

Jepp :) Men det blir nok på mandag eller noe ;) Kanskje jeg skal ri han i helgen, vet ikke :D Han vil bare følge etter meg, men enten i luftegården (eller hva det nå heter) eller i midtgangen kan jeg ta bilde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var hos Ganti i dag. Jeg rei han ikke, men var der fordi det skulle komme ny hest. Så tok de bildene av Ganti + bilder av to andre islendinger. Ingen skulle ri han i dag, så han er ikke så ren, siden han har rulla seg...

28moglz.jpg148nhmv.jpg

Meg og Ganti:

2vt1a1i.jpg2dtrnn7.jpg

2eatord.jpg2a48z8.jpg

Dere må bare vite at jeg er så glad i denne hesten at det ikke er mulig å beskrive! Han er gull verdt for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Bilder av meg og Ganti tatt i dag:

1znpzf9.jpg

Jeg står på ryggen hans.

2s0lsb6.jpg

Galopp.

2wr1ds4.jpg

Ganti står faktisk løst (rart at han ikke stakk av).

dy5bnp.jpg

Mulen til Ganti - dette ble jeg ganske fornøyd med, siden jeg er ikke noe flink til å ta bilder!

Setter pris på kommentarer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...