Symra&Pippin Skrevet 7. Februar 2008 Rapporter Skrevet 7. Februar 2008 Jeg skal være hjemme, har ikke planlagt noe annet foreløpig iallefall. Håper det blir vårlig vær jeg. Kunne tenke meg å begynne litt våronn i hagen, klippe litt busker og trær og rydde. Og gå lange fine turer i fjæra og i Malvikmarka.
Aya Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Jeg skal være hjemme, har ikke planlagt noe annet foreløpig iallefall. Håper det blir vårlig vær jeg. Kunne tenke meg å begynne litt våronn i hagen, klippe litt busker og trær og rydde. Og gå lange fine turer i fjæra og i Malvikmarka. Jeg pleide å være hos pappa i tr.heim i påsken, og det var alltid vår og fint vær! Men påsken i år er jo fryktelig tidlig da.
Taran Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Jobbe, trene agility og snørekjøre med jentene Slappe av MASSE og bare kose meg..
helenehelgesen Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Håper på en langweekend på fjellet med familien. Ellers skal jeg bre kose meg hjemme, spise påskeegg, gå lange turer og være sammen med venner.
Cathrine og Killja Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 skal til sverige å gå MH med killja, og bo hos oppdretteren min blir kult å se dem igjen, og resten av killjas søsken og mamma
-Vilde- Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Bare kose meg med hundene og trene agility, og gå MASSE på tur. Det blir deilig det
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar