Gå til innhold
Hundesonen.no

Småtasser i sentrum

ella.sh

Recommended Posts

Skrevet

Skal vi prøve å få til eit treff i slutten av veka eller helga da? :icon_confused: Berre å kome med forslag til når...

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Skal vi prøve å få til eit treff i slutten av veka eller helga da? :o Berre å kome med forslag til når...

Mener du neste uke da? For uka her er jo snart over nå.. :icon_confused:

Er syk jeg nå, men blir sikkert frisk nok til å ta noe i slutten av neste uke.. Torsdag eller noe sånt?

Skrevet

Hehe, meinar veka so kjem ja:) På torsdag skal eg på agilitykurs, så då må det evt. vere på dagtid før kl. 15. Elles kan eg når som helst på fre-søn.

Skrevet

jeg kunne helst tenkt meg å møtes på kveldstid, er på jobb på dagtid, slutter i halv 4 tida. Hva med å treffes på søndag eller noe ?

Skrevet
Jeg kan ikke denne helgen. Ellers er det også best for meg med kveldstid i ukedagene, eller i helgene. :)

Kan du på fredag kl.17 eller er det i "helga"?

Skrevet
Hva skjer i morgen? Vi er ledige hele dagen om noen vil gå tur/ leke hva som helst... :angry:

Kan møtast kl. 17 på Marinen om du vil det:) Så ser vi ann om hundane vil leike, viss ikkje kan vi gå en liten tur eller trene litt lydigheit:)..

Skrevet

Berre sei i frå dersom nokon vil møtast på Marinen eller gå tur på festninga i morga eller søndag etter kl. 16:)

Skrevet

Heisann, noen som har lyst til å planlegge noe treff i trondheim?? Jeg har en bitteliten 10 mnd gammel chi gutt som trenger å omgås litt flere småhunder :)

Skrevet
Heisann, noen som har lyst til å planlegge noe treff i trondheim?? Jeg har en bitteliten 10 mnd gammel chi gutt som trenger å omgås litt flere småhunder :lol:

Gjerne :lol: Jeg jobber i helgen, men kan kanskje få tid før kl 2 på lørdag...

Skrevet

Var ikke så stor stemning for å treffes i mårra så da blir det ikke noe av det.. si fra hvis noen vil treffes ved en annen anledning da :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...