edlitam Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Er det noen soniser her som har iphone? isåfall hvor mye betalte dere for den, og er den verdt det? jeg har lyst på ny mobil snart, og i og med at jeg i tillegg trenger ny ipod er jo iphone midt i blinken... men har den mange unødvendige funskjoner osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 Anbefaler å ha mobil som en dings, å mp3spiller som anen dings... dette pga batterilevetid... Hører man på mp3 til batteriet er tomt, så har man fortsatt en telefon som fungerer.. Ellers er ikke iPhone så mye å samle på... Har kommet å kommer telefoner som banker iphone ned i støvlene, til halve prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 24. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 takk for svar, nå ble det ikke noen iphone denne gangen. Kjøpte en nokså billigere mobil med de funksjonene jeg trenger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar