SCRM Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Jeg har en valp på 8 mnd, å hun har begynnt å røyte noe vanvittig! Er det periode for røyting nå, valpepels som holder på å falle av eller er det noe annet på fære?? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Her er dey full røyteperiode om dagen iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 haha jeg lagde også en slik tråd, da ble jeg tipset hit : http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...&hl=røyting Min legger fra seg dotter overalt.. Har børstet av store mengder hår. Irriterende at det fester seg til seng og sofa. En ting kan jo være å ha bikkja på gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Siden vi allerede har en "røytetråd", stenger jeg denne. Her finner dere den andre røytetråden, og minner om retningslinjene: §1.6 Dobbelposting er ikke lov, hverken doble innlegg eller doble tråder. En tråd skal aldri postes flere steder i forumet. Har du siste innlegg i en tråd, redigerer du heller dette enn å legge inn et nytt. Det er heller ikke lov å redigere sine innlegg på en måte som gjør at sammenhengen i en tråd forsvinner. Dette inkluderer selvsagt å redigere bort hele innlegget. Mod. Miriam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar