Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny side (Blogg og Bilder, oppdateres jevnlig)


Guest Maritus

Recommended Posts

Guest Maritus

Ta en titt innom, gjerne legg igjen en beskjed i gjesteboka, litt tips og si hva som var bra og ikke bra :icon_redface:

(Har ikke helt funnet ut av bildene ennå, men det kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Maritus

Ja, nå har jeg skrivd litt i bloggen, kan ta litt før det viser seg, men med tålmodighet kommer det frem. Jeg vil fortsatt ha tilbakemeldinger om hva dere synes kunne vært bedre, eller er bra/fint... Jeg setter pris på alt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Maritus
Kjempefin side :ahappy: Har du lagd den selv?

Ja, har det :) Jeg skal si jeg satt lenge og grubla på hvordan dette her gjøres før jeg satt i gang og prøvde det ut på alvor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Maritus

Har gjort om her og der, har også kommet en til kanin hit til oss. Det er også kommet noen bilder ++ og bilder av begge kaninene :icon_redface: Fotoalbum får også snart flere bilder... Håper både tips og råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus
På "vårt utstyr" (ellerno) er teksten plutselig grønn. Det kan da vel ikke være meningen?

Ellers oversiktlig og grei side. Er det template fra freewebs eller har du kodet selv?

Temaplate fra freewebs. Har ikke helt greie på det kodegreine :icon_redface: Nei, det er ikke meningen. Har egentlig slettet siden, den skulle egentlig ikke vært der :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...