SaraS Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Skrevet 25. Januar 2008 Lurer på så mye rart jeg da vettu.. Vi vet på en måte masse om hverandre, men på en annen måte vet vi jo egentlig ingenting! Sikkert også mange som vil ha det slik da, men jeg synes det hadde vært gøy å vite hva folk driver med. Skole, foreninger eller jobb? evt annet? Selv er jeg servitør med fagbrev, skal studere til høsten og da vil jeg bli formingslærer! Enn dere?
Einstein&Charlie Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Skrevet 25. Januar 2008 Jeg mener der allerede er sådan en tråd her. Edit: ser ud til den er væk.
Einstein&Charlie Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Skrevet 25. Januar 2008 I øjeblikket er jeg hjemmegående(1½år), men er i gang med at søge job. Har tidligere arbejdet deltid som veterinær assistent på en hesteklinik, mest med stalden, og give hestene de sprøjter de evt. skulle have. Maskinoperatør, jobinstruktør, maskinkonsulent og maskin validering i 8 år for medicinal hjælpemiddelfirma.
Turnip Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Skrevet 25. Januar 2008 Jobber som konsulent i legemiddelfirma. Høres kanskje fint ut, men er ikke det, haha Men lærer mye og er et utrolig godt miljø på jobben her, er som en stor familie, så har det som plommen i egget :closedeyes:
JailyTina Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Skrevet 25. Januar 2008 Her er den andre tråden: Klikke Jobber forøvrig med IT (SAP drifting) deltid mens jeg går på skole for å ta ferdig generell studiekompetanse...
Symra&Pippin Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Skrevet 25. Januar 2008 Den andre tråden var det jeg som startet. Gud så nysgjerrige vi er i vår familie Sara
SaraS Skrevet 25. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2008 Den andre tråden var det jeg som startet. Gud så nysgjerrige vi er i vår familie Sara haha!! eplet faller ikke langt fra stammen..
Miriam Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Skrevet 25. Januar 2008 Stenger denne, da vi har en tråd som er ganske lik. Den finner dere ved å litt lenger opp i tråden, eller ved å klikke her.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar