Marita_H Skrevet 10. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2009 Har en Dobermanntispe i klasse 2 og en i klasse 1 mvh Marita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barney Skrevet 17. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2009 Jeg trener agility med papillon. Vi har tatt nybegynnerkurs, og han lærer fort og er kjempemorsom å jobbe med- lyser av hele bikkja at han syns det er kjempegøy Har såvidt begynt å trene felthindre med minsten (også papillon), han er bare 7 mnd, så vi tar det veldig rolig, men han også lærer veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 17. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2009 Jeg trener med buhunden vår. Hun er helt ypperlig, liten og kjapp, og hun elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nera Skrevet 15. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2010 Jeg trener og konkurrerer i klasse 3 med den ene welsh springer spaniel tispa mi, og hun elsker det! Hun er lettlært, og gir alt både på trening og på konkurranser. Eneste minuset med henne er at hun ikke har nok "motor" og går derfor ikke så fort som jeg skulle ønske. Men så lenge vi har det morsomt i bana sammen og spesielt at hunden synes det er morsomt, så fortsetter vi å gå agility så lenge hun orker og er i form til det. Jeg har også ei tispe som jeg trener hovedsakelig på hobbybasis. Hun er vesentlig raskere enn hun som går klasse 3, men pga beinskade, lar jeg henne ikke hoppe så mye på stor. Men uansett så elsker begge hundene agility, og de koser seg masse med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elindm Skrevet 15. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2010 Jeg har nå fått meg en Groenendael tispe på 7mnd som jeg skal bruke i agility. Hun viser talent allerede nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berlina Skrevet 21. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2010 Jeg trener agility med mine to cavalierer. Vi er ikke veldig drevne, men den ene har tatt bronsemerke. Prøver å trene ukentlig, men får ikke det til alltid. Har meldt oss på ukeskurs til sommeren i år som i fjor - det var kjempegøy og veldig inspirerende å få slik intensiv trening :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aCa Skrevet 22. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2010 Jeg skal begynne å trene Agility med Border Terrier med en gang vi blir kvitt snøen! Tror han vil passe perfekt til agility, men spørr meg igjen om ett år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollertassen Skrevet 22. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2010 Jeg trener med min toller, starter konk. nå i mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 22. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2010 Jeg trener med min som er en blanding av dvergpincher og lhasa apso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 19. April 2010 Rapporter Share Skrevet 19. April 2010 Har som smått begynt å trene med eurasieren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 13. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2010 Har en groenendael på snart 5 år som jeg bruker litt i agility. Prøvde å trene litt med henne for noen år siden men sluttet. Begynte igjen i høst og har vært på noen treninger og et kurs. Hun har ikke kommet så langt, men hun er veldig grei å handle. Er vel helst jeg som trenger litt trening :rolleyes2: Har ikke trent mye felt eller slalom så vi har ikke startet konkurranser, men håper vi fårdet til en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordmørsloppa Skrevet 22. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2010 Trener inn grunnferdigheter med min chinese crested powderpuff. satser på konkurranse om en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2010 Har akkurat vært på begynnerkurs med eurasieren min, skal på et til kurs i sommer. Han elsket det, og er faktisk overraskende kjapp og spretten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene BK Skrevet 2. August 2010 Rapporter Share Skrevet 2. August 2010 Jeg vil begynne med agility med min dansk svenske gårdshund Ronja når hun blir eldre. (er bare 4 mnd gammel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessy Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2010 Jeg har ei Tervueren tispe som jeg trener agility med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2010 Trente med min Border collie, trener litt med corgi'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikkjehuset.no Skrevet 22. November 2010 Rapporter Share Skrevet 22. November 2010 Jobber med grunnferdigheter LP for tiden, skal begynne å trene Agility i løpet av våren. Håpet er å konkurrere. Har en Pekingeser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 22. November 2010 Rapporter Share Skrevet 22. November 2010 The one and only (og mulig en bc en gang lengere inn i fremtiden): parson og pyrre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 22. November 2010 Rapporter Share Skrevet 22. November 2010 Kongepuddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. November 2010 Rapporter Share Skrevet 22. November 2010 Australsk kelpie, som skal bli agilityhund når han blir stor. Han er foreløpig bare 3,5 mnd så vi jobber kun litt med tørrhandling, fremmadsending til target, 2 av/ 2 på og svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 22. November 2010 Rapporter Share Skrevet 22. November 2010 Trener med en wheaten terrier og konkurrerer i klasse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 22. November 2010 Rapporter Share Skrevet 22. November 2010 Jobber med grunnferdigheter LP for tiden, skal begynne å trene Agility i løpet av våren. Håpet er å konkurrere. Har en Pekingeser wow, jeg har faktisk alltid trodd at pekingeser hadde for dårlig "kondis" pga det flate ansiktet til å holde på med så aktive sporter der fikk eg meg en liten slap i tryn ihvertfall, må seriøst slutte å forhånsdømme raser tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 23. November 2010 Rapporter Share Skrevet 23. November 2010 Jeg har trent og konkurert med Border Collie, og skal nå begynne å trene med Chihuahua gutten i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2011 Off, dette var min første tråd (og innlegg, forsåvidt) her på sonen, og jeg kjønte virkelig ingenting av hele sonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amo97 Skrevet 19. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2011 Jeg trener min border collie, hun er superflink! Men jeg har hørt visse rykter.. må border collie få en viss bra poengsum i gjeting for å kunne konkurrere i agility? jeg synes det er teit, men er det sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar