Kristiin Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 Er det noe hundeaktivitet i tr.heim? Agility konuranser, utstilinger .. Som mann kan komme å se på
Guest Christine Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 Det er en del aktiviteter ja. Spørs hva du tenker på med datoene osv det Edit: Er du den Kristin jeg tror du er? Du var interessert i agility eller noe?
Kristiin Skrevet 24. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 mulig det.. Hvem er du? Men er det noe konkuranser nå for tiden?
MarieR Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 Utover våren og sommeren er det en del, både utstillinger, Lydighetsstevner og andre aktiviteter med hund. Vilmarksmessa, NKK utstillingen, Trondheim hundefestival, hoinndagan og ellers en del stevner arrangert av bla Nidaros bhk. Mye av det blir annonsert og snakket om her på hundesonen, så bare følg med under "hundesport" forumet eller evt. andre.
Guest Christine Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 mulig det.. Hvem er du? Men er det noe konkuranser nå for tiden? Tror jeg snakka litt med deg på Canis eller noe. Har deg på msn i tilegg, tror jeg Dra inn på terminlista til NKK, så finner du vel det meste av aktiviteter
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar