Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff 26. eller 27.januar?

Fillerya

Recommended Posts

Skrevet

Vi kan den 26. i hvert fall :lol: Søndag skal jeg på treningsgruppe og jobb, så den dagen er dessverre 100 % utelukket.

Skrevet

Tar bussen, så er der ti over tolv jeg. På parkeringsplassen. Jeg tar som vanlig litt værforbehold.

Tar du bussen charleen?

Skrevet

Kanskje jeg blir med...

Jeg passer ei litt bitchy bc-frøken som jeg ikke orker å ha med (hun gjeter sinnsykt), så jeg må se om jeg har samvittighet til å la henne være alene hjemme mens jeg tar med Snorre på tur...

Skrevet

Jeg må forresten se det litt an... Jeg har plutselig ørten planer i morgen, og må se om kabalen går opp.

Skrevet
Tar bussen, så er der ti over tolv jeg. På parkeringsplassen. Jeg tar som vanlig litt værforbehold.

Tar du bussen charleen?

Ja. Tar den fra munkelia 11.57.

Skrevet

Kanskje, kanskje, kanskje vi blir med... Jeg må se an formen i morgen... Har egentlig tenkt å rydde/vaske i morgen, men jeg får se an humøret og formen (til Josie)...

Skrevet

Knøttis hinter iherdig om at tur er myyye kjekkere enn å rydde og vaske (med mindre det er drittvær) og at hun savner josie. ;)

Skrevet
Vær forberedt på å bli bjeffa på. :icon_redface: Går på på lambertseter vi.

Er det bedre for Abby om vi kommer på sammen med dere? Spiller ikke så stor rolle for oss hvor vi går på.

Kanskje, kanskje, kanskje vi blir med... Jeg må se an formen i morgen... Har egentlig tenkt å rydde/vaske i morgen, men jeg får se an humøret og formen (til Josie)...

Synes hlet klart at rydde/vaske fint kan utsettes!

Skrevet

Charleen, det blir nok mindre bjeffing om du går på på lambertseter, men tror ikke det er noe krise uansett. :icon_redface: Håper hun gir seg kjapt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...