malinholmgren Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 hei jeg lurte på om noen som har en voksen jack Russell hadde lyst til å måle han for meg. jeg skal få en jack selv og vil gjerne kjøpe et vinterdekken til han. men aner ikke størrelsen. trenger å vite lengde - rundt brystet og rundt halsen. skjønner at ikke alle er like store, men det gir meg en anelse hadde vært flott med litt hjelp. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 hei jeg lurte på om noen som har en voksen jack Russell hadde lyst til å male han for meg. jeg skal få en jack selv og vil gjerne kjøpe et vinterdekken til han. men aner ikke størrelsen. trenger å vite lengde - rundt brystet og rundt halsen. skjønner at ikke alle er like store, men det gir meg en anelse hadde vært flott med litt hjelp. Takk Hahah Malin du skrev Male! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chino Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Min Jack Russell er snart 1 år gammel, og han er ganske liten. Men du kan jo få målene hans allikevel:) Rundt halsen: 31cm, rundt brystet: 41cm, lengde på ryggen: 35cm. Dette er ca-mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 22. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 tusen takk han var veldig nydelig da ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chino Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Takk takk=) Han er en ordentlig going;) Skal forresten svare deg på pm så snart jeg får tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar