Torunn1 Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Her er bilder av den nye gutten min. Nå har jeg da 2 herlige goldengutter i hus. Kan man få det bedre? Jeg tror bildene taler for seg. :happy: Beklager dårlige bilder, men jeg er ingen racer på det. Har heller ikke fått tatt så mange enda, men det blir nok mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Så fin han er, har det sørgelige udtryk i ansigtet mange retrievere har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 20. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Ja, han har det, men er absolutt ikke sørgelig. En veldig glad gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Hvordan går det mellom hundene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Han var kjempefin. Jeg elsker sørgelige øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Ja, han har det, men er absolutt ikke sørgelig. En veldig glad gutt! Det er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 20. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Hvordan går det mellom hundene? Ikke noe problem. Julian (eldste) sier ifra hvis Nemo blir for vill, ellers så er de veldig gode venner. Har bare hatt Julian i 2 dager, men i dag lekte de faktisk litt inne her. Så herlig å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Ikke noe problem. Julian (eldste) sier ifra hvis Nemo blir for vill, ellers så er de veldig gode venner. Har bare hatt Julian i 2 dager, men i dag lekte de faktisk litt inne her. Så herlig å se! Så deilig da. Han var kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 25. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Julian's første tur med kløv! Gikk kjempebra! Fin gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar