siljestokka Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Ja.. Hva synes dere om finn.no. jeg får egentlig et veldig dårlig inntrykk av denne nettsiden. Vil bare høre deres mening her. Hva synes dere om å legge ut avlshunder der . Er en hund som jeg har sett før, som legges ut som avlshund. Jeg vet ikke altså. får bare en dårlig følelse av finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Det er jo ikke finn sin skyld, men de mennesker der evt. lægger ukorrekte annoncer ud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lockheed Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Tja, kjekt sted for å finne hunder i mine øyene. Det er til syvende og sist du som ser hunden og velger den før du kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Jeg har bare positivet opplevelsr med finn jeg. Selvfølglig er det sikkert ikke alle annonse som stemmer, men som "einstein&charlie" sa er det jo ikke finn sin skyld! Det er en fin måte til å kunne selge noen man ike har bruk for lengere(som f.eks. en hundeseng) men som andre kan ha bruk for.. Gjenbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Hva er galt med finn.no? Jo, det finnes mange useriøse annonser, men det er da virkelig kjøpers ansvar å kjøpe "det riktige", ikke finn.no sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim&Zizou&Cuba Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Det eksisterer allerede samme diskusjon et annet sted på forumet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar