Gå til innhold
Hundesonen.no

dobbelt tannsett

Kine Helen

Recommended Posts

Skrevet

huff.. speedy har fått dobbelt tannsett.. helt foran... kjedelig.. noen som har peiling på kor mye det koster å trekke ?!!det må vel gjøres ganske fort slik at ikke det permanente tannsettet blir skadet...?!

Skrevet

Hmm aner det faktisk ikke. Men der er vel forskellig pris hos dyrleger. Du kunne jo ringe din dyrlege og høre :lol:

Stakar Speedy da, han er litt uheldig da :lol:

Skrevet
Hmm aner det faktisk ikke. Men der er vel forskellig pris hos dyrleger. Du kunne jo ringe din dyrlege og høre  :lol:  

Stakar Speedy da, han er litt uheldig da  :lol:

ja skal stikke innom på mandag og spørre.... de har veldig bra utstyr da.. så håper det går bra.. syntes det er skummelt hvis han må legges i narkose...

Skrevet
Hvor gammel er Speedy egentlig? For mener ikke man må legge en valp under 6 måneder i fuld narkose  :?

han ble født den 17 juli så da blir han vel 6 mnd den 17 januar:....

rett over 5 mnd nå,,,

Skrevet

Jeg måtte trekke hjørnetannen på min hund og det kostet 500 kr. Dyrlegen vil nok ikke gjøre noe som er risikofullt for en valp, så de vet nok hva som er best. Vi måtte ha hunden vår i narkose. Ho var da 6 mnd.

Skrevet
Jeg måtte trekke hjørnetannen på min hund og det kostet 500 kr.

det er jo kanon dyrt.. jeg jobber jo på ett tannlege kontor så hadde jo vært greit å gjøre det selv.. hehe.. men det går jo ikke!!:lol:

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...