Gå til innhold
Hundesonen.no

Meg og Coca

Scarlet

Recommended Posts

Skrevet

Her er jeg og Coca en kald januarkveld i år

Meg%20Coca.jpg

Her stiller jeg Coca for første gang som junior. Akkurat her var det oppholdsvær, men det var en av de verste regnværsdager jeg har opplevd på utstilling :lol:

Meg%20og%20Coca.jpg

Skrevet
PELS :lol::):D:D

Fin hund da :D

VISSTE noen ville reagere på revepelsen min :P Fikk den av en gammel tante til 30 års dagen min (puuuh, det er en evighet siden) Hvis det kan trøste deg, så har jeg aldri og kommer aldri til å kjøpe meg pels :P

Skrevet

VISSTE noen ville reagere på revepelsen min :P Fikk den av en gammel tante til 30 års dagen min (puuuh, det er en evighet siden) Hvis det kan trøste deg, så har jeg aldri og kommer aldri til å kjøpe meg pels :P

Det var godt å høre. Jeg måtte bare reagere :wink: Pels er en av de værste tinga jeg veit om, så jeg kunne ikke la vær. Selv kunne jeg aldri gått i døde dyr om så noen betalte meg for det.

Den levende pelsen din var veldig fin da :P

Skrevet

Legg dem inn i den tråden der det er bilde av oss og hundene våre da vel :lol: Eller i "Min hund."

Ja, enig med Kristina.. pels er jo bare barfy ... men så lenge den er kun en gave og ikke egenkjøpt er det vel..ok :)

Skrevet
Den levende pelsen var fin ja :lol:

Den andre tror jeg ikke jeg skal si noe om...

Helt greit:-), bare du liker og kommenterer den levende :):D

Skrevet

Ja, enig med Kristina.. pels er jo bare barfy ... men så lenge den er kun en gave og ikke egenkjøpt er det vel..ok :)

Enig der!

Men kjempefin hund da! :)

Skrevet

Jeg har kjøpt et skjørt en gang, og fant ut etterpå at, heisann, dette er jo pels jo!! Men siden det er et av mine yndlignsskjørt, så harjeg funnet ut at pelsen sikkert hørte til en kanin som ville dø...

Skrevet
Jeg har kjøpt et skjørt en gang, og fant ut etterpå at, heisann, dette er jo pels jo!! Men siden det er et av mine yndlignsskjørt, så harjeg funnet ut at pelsen sikkert hørte til en kanin som ville dø...

hahaha :) 'en kanin som sikkert ville dø' morsomt sagt

Skrevet

hahaha :) 'en kanin som sikkert ville dø' morsomt sagt

Ja, da trøster jeg meg med det, åsså får jeg ikke så dårlig samvittighet! Hadde det ikke vært for at jeg liker skjørtet så godt, så hadde jeg brent det!!

Det fikk min far oppleve en gang, han hadde kjøpt ny skianorakk til meg når jeg var 10 år, og på den var det ekte pels, dyreforkjemperen som jeg var så lagde jeg et lite bål i hagen med den nye røde jakken min..

Da var det en ikke fult så blid pappa i huset gitt :)

Skrevet
Hadde det ikke vært for at jeg liker skjørtet så godt, så hadde jeg brent det!!

Det fikk min far oppleve en gang, han hadde kjøpt ny skianorakk til meg når jeg var 10 år, og på den var det ekte pels, dyreforkjemperen som jeg var så lagde jeg et lite bål i hagen med den nye røde jakken min..

Da var det en ikke fult så blid pappa i huset gitt :)

:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...