Gå til innhold
Hundesonen.no

Meg og Coca

Scarlet

Recommended Posts

PELS :lol::):D:D

Fin hund da :D

VISSTE noen ville reagere på revepelsen min :P Fikk den av en gammel tante til 30 års dagen min (puuuh, det er en evighet siden) Hvis det kan trøste deg, så har jeg aldri og kommer aldri til å kjøpe meg pels :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VISSTE noen ville reagere på revepelsen min :P Fikk den av en gammel tante til 30 års dagen min (puuuh, det er en evighet siden) Hvis det kan trøste deg, så har jeg aldri og kommer aldri til å kjøpe meg pels :P

Det var godt å høre. Jeg måtte bare reagere :wink: Pels er en av de værste tinga jeg veit om, så jeg kunne ikke la vær. Selv kunne jeg aldri gått i døde dyr om så noen betalte meg for det.

Den levende pelsen din var veldig fin da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et skjørt en gang, og fant ut etterpå at, heisann, dette er jo pels jo!! Men siden det er et av mine yndlignsskjørt, så harjeg funnet ut at pelsen sikkert hørte til en kanin som ville dø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha :) 'en kanin som sikkert ville dø' morsomt sagt

Ja, da trøster jeg meg med det, åsså får jeg ikke så dårlig samvittighet! Hadde det ikke vært for at jeg liker skjørtet så godt, så hadde jeg brent det!!

Det fikk min far oppleve en gang, han hadde kjøpt ny skianorakk til meg når jeg var 10 år, og på den var det ekte pels, dyreforkjemperen som jeg var så lagde jeg et lite bål i hagen med den nye røde jakken min..

Da var det en ikke fult så blid pappa i huset gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg liker skjørtet så godt, så hadde jeg brent det!!

Det fikk min far oppleve en gang, han hadde kjøpt ny skianorakk til meg når jeg var 10 år, og på den var det ekte pels, dyreforkjemperen som jeg var så lagde jeg et lite bål i hagen med den nye røde jakken min..

Da var det en ikke fult så blid pappa i huset gitt :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...