Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø

Monab88

Recommended Posts

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg hadde tenkt meg oppover, men det ser ikke ut til at det blir noe av likevel... Lykke til alle sammen! :wub:

Skrevet
Ja, ingen av dem går spesielt fint i bånd :)

Skal være med som stolbærer og hjelpemannskap!

Åh, det hørtes bra ut, er du arbeidsløs på søndag kan du bare gi et hint :o

Skrevet

Noen som vet om det stemmer at adressen til telemarkshallen er Folkestad, 3800 bø i telemark?

Mener å huske at sommarland lå rett bak hallen? og de har jo en helt annen adresse...

Bruker gps og hjelper lite med postboks adresse da :rolleyes:

Skrevet
Noen som vet om det stemmer at adressen til telemarkshallen er Folkestad, 3800 bø i telemark?

Mener å huske at sommarland lå rett bak hallen? og de har jo en helt annen adresse...

Bruker gps og hjelper lite med postboks adresse da :rolleyes:

Folkestad er et stedsnavn eller navnet på ei bru, ser det ut til... Jeg ville heller satset på Reshjemveien 69, evt brukt adressen til Sommarland - du finner fram derfra liksom.

Skrevet
Folkestad er et stedsnavn eller navnet på ei bru, ser det ut til... Jeg ville heller satset på Reshjemveien 69, evt brukt adressen til Sommarland - du finner fram derfra liksom.

Ja, gps'en min ville hvertfall ikke til folkestad selv om det stod i telefonkatalogen, men har prøvd med adressen til sommarland, som du også sier her, hehe, så da satser jeg på at det går greit=)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...