HildeM Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Det har seg sånn at jeg er med i et kor. Det heter "Sånn Cirka" I dag har jeg laget hjemmeside til dette koret/barnekoret. www.home.no/geirangerkor Noen som har kritikk å gi? Både positivt og negativt mottas med takk (: Bare "gjestebok" og "dette skjer" virker enda, men jeg må vite litt mer før jeg kan lage de andre.. På forhånd, TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Likte designet, men tror du bør ha litt større skrift. Når det er kor/barnekor, ser jeg for meg en del foreldre sitte å myse foran skjermet så ville tatt skriftstørrelsen et hakk større, eneste negative. EDIT: og så kanskje midstilt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 13. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Oki, takk for kritikk! Det skal selvsagt fikses på! edit; Større skrift er fikset! Tusen takk for tipset! Det hadde jeg ikke tenkt på.. Er den ikke midtstilt da? Eller er det menyen du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 13. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar