Heidihj Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Jeg tror jeg kan! Da er det vinterferie også, så kan fra lørdag - tirsdag hele neste uke Hehe
Peers Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Jeg kan ikke neste helg... Jobb lørdag og søndag, i tillegg til at bror har bursdag på lørdag og jeg skal på valpeshow søndag.
TineSimbaNana Skrevet 2. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2008 Noen som er klar for treff?
TineSimbaNana Skrevet 4. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Hva med lørdag? Nå til lørdag altså..
Heidihj Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Jeg kan om vi tar det ganske tidlig, rundt 12-13 tiden
Gabriella Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 jupp jeg er med jah det er best tideligst selv om jeg kan når som helst på dagen
TineSimbaNana Skrevet 4. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Lørdag kl. halv ett? Hvem kommer? Tine med Nana og Loppa Guri med Aida
Peers Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Tine med Nana og Loppa Guri med Aida Anette med Norma, kanskje Orry også
Heidihj Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Tine med Nana og Loppa Guri med Aida Anette med Norma, kanskje Orry også Heidi og Elwira
Gabriella Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Tine med Nana og Loppa Guri med Aida Anette med Norma, kanskje Orry også Heidi og Elwira Gabriella med Bonnie
bissevov Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Tine med Nana og Loppa Guri med Aida Anette med Norma, kanskje Orry også Heidi og Elwira Gabriella med Bonnie Marianne med Birk, Dakota og Mocca (hvis ikke noe kommer i veien;)
TineSimbaNana Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Hvem kommer? Lørdag 8.mars - 12.30 Tine med Nana og Loppa Guri med Aida Anette med Norma, kanskje Orry også Heidi og Elwira Gabriella med Bonnie Marianne med Birk, Dakota og Mocca (hvis ikke noe kommer i veien;) Har spurt noen flere, bla Emilie med dachs og hennes vennine Julie med sheltie. De skulle komme om de rakk, de skulle også i stallen
TineSimbaNana Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Samme for meg.. men jeg kunne gått tenke meg å få trent litt om det ble i Drammen park!
Heidihj Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Samma for meg også Jeg kunne også tenke meg å trene litt.
Peers Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Skrevet 6. Mars 2008 Hvis det blir Drammen Park og trening, tar jeg ikke med Orry i hvert fall. Han blir litt furten om folk ikke beveger på seg, og egner seg derfor ikke til den typen treff. Det er samme for meg hva det blir, men vil gjerne vite det på forhånd Så tar jeg eventuelt bare med Norma.
TineSimbaNana Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2008 Hvem kommer? Lørdag 8.mars - 12.30 Tine med Nana og Loppa Guri med Aida Anette med Norma, kanskje Orry også Heidi med Elwira Gabriella med Bonnie Marianne med Birk, Dakota og Mocca (hvis ikke noe kommer i veien;) Emilie med Mira Julie med Simba Skal vi si Drammen park?!
Heidihj Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Skrevet 6. Mars 2008 Nå hadde jeg faktisk klart å glemme en ting.. Elwira har hatt løpetid nå i noen uker, og jeg vet ikke om hun er ferdig.. Så blir kanskje litt vanskelig nå som det kommer hannhunder også?
TineSimbaNana Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2008 Nå hadde jeg faktisk klart å glemme en ting.. Elwira har hatt løpetid nå i noen uker, og jeg vet ikke om hun er ferdig.. Så blir kanskje litt vanskelig nå som det kommer hannhunder også? Nana har å hatt løpetid, vet ikke om den er helt ferdig! Jeg tar henne med og om det er noen hannhunder som er veldig interessert så holder jeg hun i bånd.. Tror forresten at Simba holdes for det meste i bånd.. men er ikke helt sikker.. EDIT: Virker ihvertfall på Simba (min simba altså) som løpetiden til Nana er ferdig, han er ikke interessert lenger..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar