Heidihj Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Jeg har endelig klart å få meg en hjemmeside på home. Tok sin tid før jeg fikk satt meg inn i programmet jeg bruker (dreamweaver). Noen som har noen kommentarer til denne? Noe som ikke fungerer som det skal? Som dere ser er jeg ikke ferdig med linkesiden enda, og om det er noen som vil bli linka, er det bare å rope ut EDIT: glemte å legge ut adressa.. www.goldenbikkja.moo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Kjempefin side Vi vil gjerne bli linka til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Kjempe fin side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Veldig fin side Heidi og jeg skal følge med Link gjerne til oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 Skal linke dere til Må bare få satt meg ned med det først. Nå håper jeg virkelig at jeg vil klare å følge opp siden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 Nydelig side! Stilig med fjellene og at bildet på femsiden av hunden matcher fint med fjell og resten av siden. Hadde kanskje vært enda finere med grå/sort tekst i menylinjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Kjempefin side Skal sette opp link til dere i kveld, kjempehyggelig om dere linker oss også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Grattis med ny hjemmeside,skal linke dere så snart jeg oppdaterer siden vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Takk for kommentarer Jeg skal få ordna det med skrifta etterhvert, er bare ikke helt dreven enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Fin og ryddig side. Fargen på linkene er nevnt. Ellers bør du få en tittel på sida. Nå står det "Untitled Document". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Link oss gjerne så linker vi tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar