C.J Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Ser ut som at Tex slår over i stressmodus under konkurransen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Synes stig skal gå ut nå - er jammen meg på tide! Stakkar, stakkar Fiona (og Jan Vidar også da) Håper virkelig de får hoppe over denne gangen. De skal jo vinne! Ser ut som at Tex slår over i stressmodus under konkurransen.. Som vanlig? Eller, føler verfall alltid de er noe som skjerer seg når Tex og gorm (?) skal konkurrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 heia Ingvild og Lotta, syns Fiona og Jan Vidar skal gå nå jeg da, men men det var nå bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Tex har imponert i dag faktisk Killer "liksom-Kelpie" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Tex klarte seg jo fint han da. Men hvis noen skal ut så må jo det nesten bli den som ikke stiller. Noe annet er jo urettferdig overfor de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 6. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Syns Tex klarte seg bra i dag, jeg Må si meg enig med LinKr, selvom det er veldig synd på Fiona som har fått kennelhoste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Tex klarte seg jo fint han da. Men hvis noen skal ut så må jo det nesten bli den som ikke stiller. Noe annet er jo urettferdig overfor de andre. Er jo ikke hundens feil at den ble syk. Årh. Ble skikkelig skuffa nå. Dumt ikke Jan Vidar og Fiona kom videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Årh. Ble skikkelig skuffa nå. Dumt ikke Jan Vidar og Fiona kom videre. Enig! Nå MÅ Ingvild og Lotta vinne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Årh. Ble skikkelig skuffa nå. Dumt ikke Jan Vidar og Fiona kom videre. Enig. ikke hundens feil.. ikke eier heller for den del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Veldig synd at Jan Vidar og Fiona røk ut.. Da heier jeg på Ingvild og Lotta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Er jo ikke hundens feil at den ble syk. Nei, det er ikke hundens feil - det er ikke de andre deltagernes feil heller. Hvem synes du skulle gått ut istedenfor den som ikke var med i konkurransen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 For en sinnsyk artig oppgave de får neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 En hund med kennelhoste skal, etter det eg leste meg frem til, være i ro i 3-4 uker. Då blir det for dumt om han fikk bli i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Feller en liten tåre jeg nå da... Ja jeg har mensen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Nei, det er ikke hundens feil - det er ikke de andre deltagernes feil heller. Hvem synes du skulle gått ut istedenfor den som ikke var med i konkurransen da? Stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 En hund med kennelhoste skal, etter det eg leste meg frem til, være i ro i 3-4 uker. Då blir det for dumt om han fikk bli i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Så synd for Jan Vidar og Fiona men det var vel det beste. Nå må Ingvild å Lotta vinne. Jeg klikker hvis Stig vinner xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Stig skulle gå ut fordi Fiona ikke kunne konkurrere og fikk dermed bevist hvor flinke de var? Walk-over pga hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Dumt at Fiona og Jan Vidar gikk ut, men de måtte det liksom. Hun var syk, og det ville ikke være helt riktig mot henne å bli synes nå jeg. Kjempebra at Lotta og Ingvild fikk sløyfa! Nå MÅ de vinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Enig! Nå MÅ Ingvild og Lotta vinne! Enig. ikke hundens feil.. ikke eier heller for den del Veldig synd at Jan Vidar og Fiona røk ut.. Da heier jeg på Ingvild og Lotta! Enig! Heia Ingvild & Lotta får jeg si, nå da Nei, det er ikke hundens feil - det er ikke de andre deltagernes feil heller. Hvem synes du skulle gått ut istedenfor den som ikke var med i konkurransen da? Altså, ganske sikker på at Fiona hadde gjort det bedre en Kaisa feks. Som heller ville leke. Jan Vidar har mer kontroll på Fiona enn hva Stig noen gang kommer til å få på kaisa, tror jeg Stig og Kaisa har aldri fått noe til heelt skikkelig, og heller ikke denne gangen. Så jeg mener at Stig m hund skulle gått ut. Min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Stig skulle gå ut fordi Fiona ikke kunne konkurrere og fikk dermed bevist hvor flinke de var? Walk-over pga hva? Stig skulle ikke gå ut fordi Fiona ikke fikk konkurrert, Stig skulle gå ut fordi det var Stig sin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Altså, ganske sikker på at Fiona hadde gjort det bedre en Kaisa feks. Som heller ville leke. Jan Vidar har mer kontroll på Fiona enn hva Stig noen gang kommer til å få, tror jeg;) Stig og Kaisa har aldri fått noe til heelt skikkelig, og heller ikke denne ganger. Så jeg mener at Stig m hund skulle gått ut. Min mening. Walk-over pga tidligere prestasjoner? Som at jeg hvis jeg ble syk på en eksamen kan kreve A for det fikk jeg på forrige eksamen? Stig skulle ikke gå ut fordi Fiona ikke fikk konkurrert, Stig skulle gå ut fordi det var Stig sin tur. Beklager, da må jeg ha misforstått. Trodde man måtte delta i konkurranser for å kunne gå videre i dem jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Jeg har ikke fulgt med på hundeskolen, men dette var jo kjempestas! Ble helt forelska i lille Lotta! Jeg tror jeg heier på henne jeg, virka sympatisk eieren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Stig skulle ikke gå ut fordi Fiona ikke fikk konkurrert, Stig skulle gå ut fordi det var Stig sin tur. Akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Gleder meg til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar