Ørnes Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Hei alle sammen! Jeg har skaffet meg en kinesisk nakenhund for ca halv annet år siden. Er det noen andre her ute som også har det? ^_^ Kanskje noen til og med skal på utstilling med dette nydelige dyret =D? Kan noen tipse meg om en utstilling, ikke så alt for langt fra Telemark/Kragerø... Heslt før Juni.. Det hadde vært kjemp fint! Ørnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Hvis du går inn på nkk.no kan du søke opp hvilke utstillinger du kan stille denne rasen. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørnes Skrevet 6. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Hvor på nkk? Finner bare påmeldingskjema, ikke hvor det er eller noen ting=S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Her er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørnes Skrevet 6. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Så nydelig! Hvor har du kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørnes Skrevet 6. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Tusen takk Hun er kjøpt hos oppdretter i Sverige( De La Mahafus) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Skikkelig pening! Ønsker meg en nakenfis en gang jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørnes Skrevet 7. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Gled deg! Det er verdens beste hund, med veldig mange muligheter;D Morsome dyr!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Så vakker!! Er litt svak for de nakne, hehe. men syns de er finest når de er voksne faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørnes Skrevet 7. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Hehe. Liker best de små jeg:D Mange som ikke liker de nakne;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Helig hund Martha er en utrolig koselig dame, så du har vært heldig med oppdretter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørnes Skrevet 7. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 å, du kjenner henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Den 23-24 Februar er det utstilling i telemark. (Bø) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 å, du kjenner henne? Kjenner og kjenner... En oppdretter (av CC) jeg har stilt en del for er god venninne av henne, og har derfor pratet litt på utstillinger innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørnes Skrevet 8. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 åja Hun er kjempe koselig ja! Den 23-24 Februar er det utstilling i telemark. (Bø) Er det for sent å melde seg på den? Og hvor gjør man det forresten? Mange takk for at du sa i fr:D Dobbeltpost mod. Einstein&Charlie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Er det for sent å melde seg på den? Og hvor gjør man det forresten? Mange takk for at du sa i fr:D Nei, ikke for sent. Hva heter hunden? Og hvem er den etter? Litt nyssjerrig, siden jeg kjenner Martha, hihi.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørnes Skrevet 9. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 HUn heter Cleopatra, og er etter Krokus Vivarium og Dyrdal`s Baby Boom:) Vet du av noen plass jeg kan meld meg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar