Iago Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Det er noe som heter Hestelinjen.. Fotball-linjen osv. Er det noe som heter Hundelinjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Jeg går hundelinjen på skjetlein vgs i trondheim. Så ja, det finnes. Er flere skoler i landet som har et slikt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Jeg går samme skole som buhund-jenta over, og skal gå hundelinjen til neste år. De har det i Bergen, Oslo og Sverige...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 30. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Okei, det er en stund til jeg går på Vidregående.. Men ville bare høre Oslo er jo fint.. 2 1/2 time unna .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Men hør litt rundt om hva andre som går den linjen syns. Tror de kan være ganske ulike. Jeg flyttet fra Bergen, til tross for at det var hundelinje der, for å gå skole i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 30. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Ja, er ikke sikker på om jeg kommer til å velge det. Er interisert i Foto.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar