TineSimbaNana Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 I kveld er det hundeskolen ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Oi oioi, bra du sa det. Har helt glemt det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Syns litt synd på Lotta som blir hivi utti vannet.. Men men .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 30. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 ikke lenge igjen til kl. er 20.00 nå.. ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Blir gøy å se hva Kåre sier idag.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Satt her og lurte på om det ikke skulle komme en tråd til om hundeskolen .. Er så gøy vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Var bra du minna meg på det Tine, hadde glemt det jeg Dette blir morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Gleder meg... Begynner vel snart nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 30. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Nå starter det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Jeg ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 I dag ryker Kåre og Bergis ut... Om ikke, blir jeg veldig overrasket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Så artig! Newfoundlandshundene som ble brukt som demonstrasjonshunder, Bianca og Frøken, har jeg stilt på utstilling. Det var kennel Hjerteknuseren som hadde med sine newfoundlandshunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Tror Kåre og Bergis ryker i dag altså, greit bikkja er LIVREDD vann, så ikke enkleste hund og jobbe med, men Kåre gir jo ikke noe av seg selv.. Er imponert over Lotta og de sålangt, hun jobbet kjempe bra med hunden sin syns jeg, den var jo redd vann og hun jobbet bra med den sånn at de klarte svømmeknappen ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 uff.. Jan Vidar er så selvgod at jeg blir dårlig... Hakker ned på alle andre, ler av dem, men etterpå syter han til tv-teamet om alt som var så dårlig... seriøst! Synes Bergis er flink,jeg. Han er tydeligvis redd ting som er nytt for ham, og har litt fart i. Synes det er så synd at KÅre ikke er så flink til å muntre hunden opp. Har jo sett glimt av det tidligere hvor flinke de er når Kåre legger litt idet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moondance Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 For en hundeskole. De har vært der i en måned(?) og bikkja kan ikke "slipp" engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Blir så dårlig av holdingen til Jan vidar...! Så ekstremt selvgod! ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Så gøy at Lotta og eieren fikk hedersprisen! Jan Vidar er bare ekkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 30. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Syns Ingvild og Lotta fortjente den hedersprisen.. ^_^ Syns også Stig og Kajsa er flinke ^_^ Personlig blir jeg kvalm av Jan Vidar :glare: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Tenk om Jan-Vidar logger seg på sonen nå... Ingvild og Lotta fortjente sløyfa. Blandingshund m. eier var kjempeflinke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Kåre og Bergis gikk ut... På tide? Holder han agillitybane-løftet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 30. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Kommer til å savne Bergis, jeg Og egentlig Kåre.. Men denne gangen var det dems tur.. og før også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Hmf, fikk bare med meg siste ti minuttene. Glemte av hele greia Endelig kvitt Bergis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Tenk om Jan-Vidar logger seg på sonen nå... Ingvild og Lotta fortjente sløyfa. Blandingshund m. eier var kjempeflinke! Nett det bryr eg meg fint lite om. Han trenger ikkje å begynne å unnskylde seg selv pga korleis tv2 har redigert eller noe i den dur. Den går ikkje på meg! Han er rett og slett ufin i måten han er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Kåre og Bergis gikk ut... På tide? Det var på tide!!!! Syns mangen av de andre som allerede har røket ut, var mye flinkere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Ingvild og Lotta er så flinke! Jeg fikk ikke sett andre halvdel dessverre.. Men gøy de fikk hedersprisen ^_^ Var det pga måten de hadde jobbet sammen på, eller var de flinkest på selve konken? Bergis og Kåre fortjente å ryke i dag, men personlig skulle jeg likt å sett fiona og eieren ryke.. Syns det er dårlig gjort å le av andre som gjør det dårlig, skulle nesten trodd han var 7 år gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar