Gå til innhold
Hundesonen.no

Gir du hunden din pakker til jul ?

ipadda

Recommended Posts

Skrevet

Chessea har fått masse pakker.. :)

Først fikk hun jo julekalender. Julaften morgen fikk hun julestrømpe på peisen, akkurat som "barna" i familien. Under treet lå det 3 pakker til tulla i år. Hun fikk en pakke med oppkuttet tørrfisk, en 4-pack med Greenies og en snømann-pipeleke. I tillegg fikk hun et sausekinn å ligge på. Så jeg tror jaggu den hunden er relativt fornøyd. ;)

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Tinka fikk gave av julenissen (som forøvrig hadde veldig lik håndskrift som pappa) - en svær tøyball (40 cm i diameter) som lager en horribel lyd om man klemmer på den. Den falt i smak!

Skrevet

I år fikk nikita et halsbånd, så fikk ho litt godt.. Det var også noen venner som hadde kjøpt en julestrømpe te ho:) heh

Skrevet

Felix fikk tyggeben av broren min :) Har ikke så veldig dyrevennlig familie på den siden som er på besøk, så vanker ikke noe fra dem akkurat ;)

Skrevet

Frøken fikk to poser med hundegodt fra tante og onkels hund, Bonnie! :)

Av oss fikk hun leker, grisehale, okseburger og grisenese ;)

Skrevet

Å jada... :) Her vanker det julegaver på både to- og firbente til jul.. I år fikk Mikey en stor "madrass" som blir den nye senga hans. Den ble innvid i det den ble lagt ned og det er tydelig at han liker den.. ;)

Skrevet

Nope.. så mye det går i kursing og snop og leker hele tiden, så vanket det ikke noe på ham iår nei :whistle: Han ga imidlertid bort en gave til Lillepus i huset... Ny "anskaffet" (les: sånn inn av vinduet og INGEN eier ham..) kattepus. Han fikk en seng av Soffen han :D

Skrevet

odin fikk en ny hundeseng og 2 nye halsbånd rett før jul som var julegave ifra matmor og matfar, men jeg måtte kjøpe litt til han alikevel så han fikk i julegave. Trenge en ny slik brett sammen drikke skål, som kan ligge i bilen, så fikk han en tennisball som var hard, en konglignende leke som er grønn som spretter alle kanter og ett bein som han koste seg med mens vi åpnet pakker.

i tillegg fikk han en leke som piper ig grisehaler og ører og annen gitbiter

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...