Gå til innhold
Hundesonen.no

Gir du hunden din pakker til jul ?

ipadda

Recommended Posts

Diesel var hjemme alene på rommet sammen med julegavene her om dagen. Han hadde snust opp julegaven til tante som inneholdt en Tepakke. Joda, det lå te over hele soverommet..... Pluss at den andre gaven lukter kanel :)

Har kjøpt fire forskjellige typer bein(ører osv)til han, så det er hans julegave ;)

Skal også få noe oppi nissestrømpa si. :)

Men jeg orker ikke kaste bort mye penger på en slik pakke med div bein fra dyrebutikken. Billigere å kjøpe ører og bein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Har kjøpt en KONG Wubba til Chantana til jul, og en stoor, gul tennisball til Bianca (min søsters hund) ^_^ I tillegg til hver sitt kjøttbein. Det er jo klart våre pelskledde bikkjedyr må få julegaver de også!

Her i huset får di hver sin oksepikk med rød sløyfe. :rolleyes: Ellers tror jeg ikke di får noe fra andre. <_<
Oksepikk med rød sløyfe. Du får det til å høres knallgodt ut!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset får di hver sin oksepikk med rød sløyfe. :rolleyes: Ellers tror jeg ikke di får noe fra andre. <_<

Har kjøpt en KONG Wubba til Chantana til jul, og en stoor, gul tennisball til Bianca (min søsters hund) ^_^ I tillegg til hver sitt kjøttbein. Det er jo klart våre pelskledde bikkjedyr må få julegaver de også!

Oksepikk med rød sløyfe. Du får det til å høres knallgodt ut!

kall en spade for en spade :):);)

Mine får en svinerull hver... Mmmmm det er godt ja ^_^ og svinerullen varer helt til påske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk de hver sin and til hundre kroner stykket. Det tok Solo ett minutt å drepe begge to, så det gidder jeg ikke i år. Fibi fikk ny kong for et par uker siden og har kost seg med griselabber fra europris i hele desember. Kanskej jeg pakker inn noen godbiter, eller fyller kongen og pakker den inn, så kan hun få "finn ballen" kos. (Hun skjønner ikke "finn kongen", liksom :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sasha har fått et dekken og en ny hundeseng .) Det er åpnet da, men hun fikk pakke det opp selv, jeg klarte ikke vcente lengre med dekkenet ;)

Også har hun fått noen pakker fra venner av meg :) Pluss en liten pakke som hun får med godiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun får bitebein og ny leke ball av meg.

Hun har også gitt til noen hundevenner og fått tilbake av dem, også får hun noen pakker av familien min, syntes det er litt gøy å gjøre litt stas over hun i jula også, selvom hun ikke skjønner så mye (leker og godis som kommer ut av pakkene skjønner hun da og det er stas)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo så koselig å gi hunden gave ^_^

Av meg får Chica en hjernetrimsleke og noen struper.

Hun får også gave av foreldrene mine og to hundevenner(Greenies fra den ene). Tipper hun blir veldig fornøyd, og helt utslitt da kvelden er slutt - hun kommer til å hjelpe til med å åpne alle pakkene :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så får hundene åpne julegavene (hvertfall en hver) før vi går rundt juletreet. Er mye mer fredelig med to hunder som gnager ben når vi går rundt treet, enn men en gal labbis som overfaller oss og en papillon inni treet... :glare: Vi har alltid fått gaver fra familiedyrene da vi var små, og dyrene får alltid en liten oppmerksomhet, noe de setter stor pris på. I tillegg til en god tur, selvfølgelig :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, og god jul!! :)

Jeg har egentlig ikke kjøpt noe spesielt til hunden, men tenker jeg pakker inn et par griseører. Det enkle er ofte det beste. "Besto" (svigermor) og resten av svigerfamilien har kjøpt gaver til Tina, de tar jo helt av :rolleyes: Jeg skal faktisk ikke feire jul sammen med bisken min i år jeg... Hun skal være med sambo opp til svigers, da de er litt mer hundevennlige og hundevant enn min bestemor ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så ante jeg ikke hva jeg skulle kjøpe til Blondie i år. Hun har liksom alt. Men så bare kjøpte jeg en leke da..

Så fant jeg ikke igjen flexilinen så jeg kjøpte en ny en som litt sånn før juls presang (gadd ikke vente til jul med å bruke den) så kjøpte jeg saueskinn til å ha i buret hennes, for hun trengte noe der som også før juls presang. Så får hun 10 grise ører på deling med 2 andre hunder og 1 grov hundekjeks som fjerner tannstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mange gaver på dyra i kveld, og ingen av dem var fra meg :)

Hele FEM leker (Normalille digget en blå giraff, laget av tau og tennisballer, som skrangler når man rister på den), to tyggeballer fylt med kjøtt, en stor pakke med tyggepinner, en boks med Hunter-godbiter (og de er jo dyre!)... I tillegg fikk de et halsbånd hver.

Synd at jeg ikke hadde verken penger eller tid til å kjøpe noe, man får jo nesten dårlig samvittighet når alle andre bidrar med et sånt gavedryss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...