Gå til innhold
Hundesonen.no

Monica og Camillas helg i Göteborg!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Hørtes ut som en moro tur :D Jeg vil også til Liseberg! Men i likhet med Vala, så setter ikke jeg mine landkrabbeben på båt, med mindre jeg er helt nødt. Også blir det Bergentur til våren, så man må jo spare penger :P Men trønder opprinnelig, Vala? Hva? Det har du ikke fortalt?! :P

*host* Joa, stemmer det... ikke så veldig mye mer å si om den saken igrunnen *knis*

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er redd for båter... Fly er jo mye verre :D

Båter.. hm, la meg se... skulle du bli dårlig og er på vei til la oss si, London, så er det INNMARI vanskelig å komme seg av. Flyet til London tar en time eller noe... å holde ut den turen klarer alle :P Dessuten, etter lang båttur så er det utrolig vanskelig for min kropp iaf å slutte med den jæ**** duvingen!! :(

Jeg likte potetskruebildet :P

WEEE! Dette bør vi da få hendene på og smekke ut på singelsiden, *le ondskapsfullt og RÅTT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host* Joa, stemmer det... ikke så veldig mye mer å si om den saken igrunnen *knis*

Båter.. hm, la meg se... skulle du bli dårlig og er på vei til la oss si, London, så er det INNMARI vanskelig å komme seg av. Flyet til London tar en time eller noe... å holde ut den turen klarer alle :D Dessuten, etter lang båttur så er det utrolig vanskelig for min kropp iaf å slutte med den jæ**** duvingen! :D

WEEE! Dette bør vi da få hendene på og smekke ut på singelsiden, *le ondskapsfullt og RÅTT*

Båten fra sandefjord til strømstad tar da ikke så fryktelig lang tid heller :(

Menne, bildet ja, hmf. Skal liksom få meg til å være lite atraktiv nå ja. :glare: Men er ikke så farlig nå det :P (Here comes trouble)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpte du ikke det skjerfet?

Av følgende grunn:

Fordi jeg har lovt henne å kjøpe det til julegave!

Høres ut som en koslig helg :D

Ååååja!

Det sa ho sikkert til meg da vi så det, men det har jeg glemt. :rolleyes:

Og ja, det sa jeg til deg når vi tittet på skjerfet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* "min indre trønder"? Hva i all verden er det for noe da? Nå ble jeg nysgjerrig :D

haha, jeg innser at det hørtes litt.. vel, eh merkelig ut :D Har du en trønder i deg så må du jo ikke stenge den inne. Vi trøndere er jo et herlig folk :( *le* Var det ikke noen som sa at det bodde en skaptrønder i alle? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...