Gå til innhold
Hundesonen.no

Monica og Camillas helg i Göteborg!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Da har jeg og Monica kommet hjem fra Göteborg!

Referat skal dere få, for vi har opplevd MASSE!

Dag 1: Vi tok strömstadferja til ja, Strömstad, og buss videre til Göteborg!

Bussen var driiiitdigg, men folka var plagsomme. :D

Vi kom oss fram til Göteborg mot alle odds, og fant fram til hotellet!

Hotellrommet var fint, og utsikten var fantastisk! :D

Vel, så orienterte vi oss litt, og gikk ut for å orientere oss enda mer. Vel, det var jo litt forgjeves.

Vi gikk nemlig helt motsatt vei av der ting skjedde! Der vi havna, var det bare nedlagte, tomme, mørke butikker!

Uansett, så snudde vi, og det gikk noen gutter foran oss. Som de tullete jentene vi er, gikk vi naturligvis og

fniste og lo og hadde det kos. Så snur plutselig han ene gutten seg, er tydlig dritsur og utbryter "Hva f*en skrattar ni av?!"

Wohoo, der ble vi stille fort! Heldigvis ble vi reddet av en litt eldre gutt i "gjengen" som ba de skjerpe seg.

Vi trodde nemlig vi skulle bli steina, for de hadde nettopp vært og plukka stein i en conteiner!

Jaja, vi overlevde, så vi dro tilbake til hotellet og la oss i fosterstilling under dyna og sovna.

Dag 2: Vi stod opp, litt ufrivillig, for å gå ned og spise frokost. Det var det MANGE andre enn oss som gjorde også!

Det endte opp med at vi måtte sitte ved siden av et ektepar, og Monica måtte passe på plassene mens jeg gikk og

henta litt fôr. Det var dumt gjort. Da kom det nemlig en klegg av en mann som hang seg på Monica! Ikke bare det, men han

snakka engelsk også! Heldigvis stakk han ganske fort da jeg kom tilbake, da.

Han kom tilbake da vi ventaa på heisen og skulle ha romnr og sånt, men det klarte vi fint å unngå, da vi ble

reddet av at heisen kom. Og Monicas glatte "jeg må gå, jeg," på norsk, tenker jeg gikk rett til hjerterota på fyr'n!

Uansett, så gikk vi på en senter og i det hele tatt, og da vi kom tilbake til rommet, sovna vi, i vente på at det skulle

bli mørkt nok til å dra til Liseberg. Da vi våkna, gikk jeg til vinduet for å se om det skjedde noe ute, og da så

jeg plutselig i sidesynet noen rare bevegelser! Da jeg innså hvor de kom fra, så jeg plutselig en seks-sju gutter

som stod i vinduet på hotellet på andre siden av gata som vinka og var helt i hundre! Jeg ble helt paff, og fikk

Monica til å komme og se. Og jammen hoppa de ikke opp for å vinke igjen! :D Så vi hadde det litt gøy med å kødde med

de, inntil vi skulle tusle (ta taxi) til Liseberg. Da vi kom ut, tror du ikke noen av guttene stod og venta på oss?!

Så kjørte de et "skilt" hvor det stod "I <3 Brian" på, i hendene våres og knipsa bilder! De var utrolig morsomme og

helt gærne og engelske! Men vi fikk ihvertfall løsrivd oss og gått videre.

Vi kom til Liseberg, og der var det helt nyyyydelig! *bilder kommer*

Masse julelys og julestemning og ting å bruke penger på! Vi var der et par timer før vi fikk nok av folk og gåing og

køer, og dro tilbake til hotellet for å finne et sted vi kunne spise. Damen i resepsjonen foreslo en eller annen

italiensk resturant, så vi trasket dit. Der var det traaangt, og man fikk ikke bord med mindre det var reservert, men siden vi

var så søte, så fikk vi lov å sitte ved siden av noen svenske damer! Maten var god, alt var fint.

Tilbake til hotellet, gikk vi "tilfeldigvis" bort i vinduet for å se om det skjedde noe, og jammen var ikke engelskguttene våre

klare ved vinduet og vinka og greier? Vi dreiv og tulla med de en stund, før det plutselig banka på døra! Jeg gikk for

å åpne, og jammen var det ikke en av engelskgutta! Han var kjekk, og jeg ville ha han med hjem, men han kom bare innom for å slå

av en prat, og vise til resten av guttene at han var hos oss. :D Utrolig hyggelig var han, ihvertfall! Monica fant tonen med

en av de andre guttene, som vi ikke egentlig vet helt åssen så¨ut, men de flørta vilt gjennom vinduene, og han dro

opp den røde t-skjorta si for å vise seg fram, og da måtte jo Monica gjøre det samme! Så det ble litt ministripp på

de to, og hvorfor ikke de skaffa seg hotellrom sammen, det vet ikke jeg!

Etter dette, tulla vi litt til med de i vinduet, inntil de stakk på byen, da hadde de ropt til oss fra vinduene og greier,

men vinduet vårt var spikra igjen av alle ting! Det var forresten også en av de som gikk ut på byen i kilt!

Etter dette, så vi de desverre ikke noe mer. :D

Utenom alt det her, så har vi opplevd mer eller mindre vanlige/uvanlige ting, som:

en unge som skreik og ropte på mamma'n sin! Vi trodde nesten det spøkte, men jeg fant jo lille guttungen, og skulle hjelpe han,

men skummel som jeg er, begynte han å hyle "NEEEEEEEEI!!" da jeg prata til han, så jeg lot han bare være.

Vi overlevde også (tydligvis) turen hjem, og vi hadde en fantastisk helg! Jeg kommer ikke på noe mer å skrive, noe du vil legge til, Monica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå også denne herlige engelskmannen som kom på rommet vårt var nice, og jeg vil også ha han. Men han stakk (vi glemte å ta bilde), så jeg måtte finne en annen å kødde med (mannen i rød t.skjorte). Mannen i kilt må trodd de andre var gale, for han kom inn på rommet dems mens mannen i rødt blotter seg, folk dasker på hverandre osv osv.

Eller så må man ikke glemme damen på¨turen til strømstad: Det var noe, som fikk meg til å si F*en litt for høyt, og gamle damen så stygt på meg, jeg måtte si unnskyld følte jeg, men da så ho bare ennå styggere på meg, og sa et stygt ord.

Jeg vil med andre ord tilbake igjen. (syns med andre ord de på bussen til hotelet var søte jeg)...

EDIT: må også nevne at jeg ble kastet inn i dette torsdags kveld, og måtte hive meg på toget fredagen, og var ikke hjemme før 10 i kveld. (hva gjør jeg ikke for deg soppen?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå også denne herlige engelskmannen som kom på rommet vårt var nice, og jeg vil også ha han. Men han stakk (vi glemte å ta bilde), så jeg måtte finne en annen å kødde med (mannen i rød t.skjorte). Mannen i kilt må trodd de andre var gale, for han kom inn på rommet dems mens mannen i rødt blotter seg, folk dasker på hverandre osv osv.

Eller så må man ikke glemme damen på¨turen til strømstad: Det var noe, som fikk meg til å si F*en litt for høyt, og gamle damen så stygt på meg, jeg måtte si unnskyld følte jeg, men da så ho bare ennå styggere på meg, og sa et stygt ord.

Jeg vil med andre ord tilbake igjen. (syns med andre ord de på bussen til hotelet var søte jeg)...

EDIT: må også nevne at jeg ble kastet inn i dette torsdags kveld, og måtte hive meg på toget fredagen, og var ikke hjemme før 10 i kveld. (hva gjør jeg ikke for deg soppen?!)

Hold deg til han i rød, du. :D

Jaa, du er så snill! Komme på så kort varsel! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer de få bildene jeg har:

Her sitter guttene litt sånn å ikke aner HVA vi egentlig gjør

IMG_1969.jpg

Helt til:

IMG_1967.jpg

Legg nå merke til han ene som drar opp t-skjorta (ikke han røde som kødda senere, men de begynte allerede her)

IMG_1968.jpg

Liseberg:

IMG_1986.jpg

IMG_1984.jpg

IMG_1983.jpg

På vei ned fra et sånt tårn:

IMG_1982.jpg

IMG_1981.jpg

Tårnet pyntet som et juletre:

IMG_1977.jpg

Måtte jo ta bilde av bildene som hang av oss på hotellrommet (internt)

IMG_1963.jpg

IMG_1962.jpg

Og på shopping...

IMG_1958.jpg

IMG_1956.jpg

...møtte vi også på en svane:

IMG_1954.jpg

IMG_1957.jpg

(mindre bra kvalitet på bildene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin tur ja :D

Jaja, vi overlevde, så vi dro tilbake til hotellet og la oss i fosterstilling under dyna og sovna.

*flirer* Beklager, men måten du skriver det på, ble bare så gøy! Ja ja, ingen big deal, liksom, dere overlevde jo, men fikk tydeligvis så store traumer av det at dere lå i fosterstilling under dyna og sov.. Ja ja.. hehe :wink:

Oh, oh! Jeg vil også være med! Sånn rent bortsett fra at jeg ikke setter mine landkrabbeben på en båt noensinne!

Eh.. Er ikke du en sånn kystjentesak? Bergenser, liksom? Landkrabbe? Det er oss innlandsfolk som er landkrabber :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin tur ja :D

*flirer* Beklager, men måten du skriver det på, ble bare så gøy! Ja ja, ingen big deal, liksom, dere overlevde jo, men fikk tydeligvis så store traumer av det at dere lå i fosterstilling under dyna og sov.. Ja ja.. hehe :wink:

Haha, takk for det! Prøver jo å skrive det sånn at dere ikke kjeder dere ihjel, liksom, og at hele tråden blir intern og ekkel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempegøy! :D

Det går fly? :D

Joa, vet.. Måtte bare markere meningen min FORT, *fnise*

*klippet*

Eh.. Er ikke du en sånn kystjentesak? Bergenser, liksom? Landkrabbe? Det er oss innlandsfolk som er landkrabber :D

Eh, tja.. trønder egentlig, men det hjelper vel ikke stort i denne diskusjonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, vet.. Måtte bare markere meningen min FORT, *fnise*

Eh, tja.. trønder egentlig, men det hjelper vel ikke stort i denne diskusjonen :(

Hørtes ut som en moro tur :D Jeg vil også til Liseberg! Men i likhet med Vala, så setter ikke jeg mine landkrabbeben på båt, med mindre jeg er helt nødt. Også blir det Bergentur til våren, så man må jo spare penger :P Men trønder opprinnelig, Vala? Hva? Det har du ikke fortalt?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAMILLA!! så ond du er, du er mye mer fotogen.

Jeg likte potetskruebildet :D

haha, vakkert :rolleyes:

hoho, fine bilder :D

Så heldig du var da, jeg og Lill klarte aldri å ta noen bilder av Monica på NKK hamar, unntatt et.. men det blei litt sånn.. dårlig :(

Synd jeg har slettet bildene hvor Camilla var trøtt og ville sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en hyggelig helg! Jeg var i Gøteborg for 1 uke siden, og det var innmari fint der :D Liseberg er så pent med alle lysene. Men høydeskrekken inntraff i det utrolig høye tårnet som gikk enormt høyt opp :D

Hva om jeg hadde hatt høydeskrekk, skrekk for heis og i tillegg var mørkredd. (noe jeg bare måtte tulle om)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...