Gå til innhold
Hundesonen.no

Japanske teign


siljestokka

Recommended Posts

Hei.. Den forrige vennina mij og jeg + noen andre hadde tenkt å tatoovere oss med det japanske/kinesiske tegnet for vennskap.. Noen som vet hvordan det ser ut.. Helst på japan. Hu nye vennina mi har nemlig bodd i japan.. Og så skal jeg lage julekort til henne.. Ville kanskje vært koselig med det teinet på da :D ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være ganske sikker på at det er riktig tegn, før du tatoverer deg.

Har hørt om flere som har funnet japansk tegn på nettet, men som senere har fått vite at det betyr noe helt annet.. og det er jo kjempesurt da, i og med at det ikke er bare til å fjerne en tatovering.

Det var en som hadde tatovert et kinesisk tegn for kjærlighet på armen - trodde hun - da hun var på kinesisk restaurant, hadde kelnerne begynt å le da de så tatoveringen. Det viste seg at det sto "takk for maten" og ikke "kjærlighet" på armen hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frodi man aldri bør ta en form for "trendtattoovering". Man gjør jo så klart som man selv vil, men sjansen for at man angrer er vestentlig større ved denne typen tattoveringer :lol:

Hvorfor ikke finne noe som er litt mer individuelt? Og som betyr litt mer, og er hakket mer personlig?

Nå høres jeg sikkert litt tantete ut, men det var det første jeg tenkte når jeg så det var snakk om kinesiske/japanske tegn.. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frodi man aldri bør ta en form for "trendtattoovering". Man gjør jo så klart som man selv vil, men sjansen for at man angrer er vestentlig større ved denne typen tattoveringer :lol:

Hvorfor ikke finne noe som er litt mer individuelt? Og som betyr litt mer, og er hakket mer personlig?

Nå høres jeg sikkert litt tantete ut, men det var det første jeg tenkte når jeg så det var snakk om kinesiske/japanske tegn.. ^_^

skjønner :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket det med en fra japan, og tegnet jeg linket til betyr vennskap.

Ok :lol: .. Men nå har jeg alt gitt kortet :S .. Så turte ikke skrive det på i tilfelle det betydde noe helt gresk :lol:

Har litt lyst på en øgletatoovering forresten.. Eller drage.. Som liksom kravler opp foten. (Sort og hvit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :blink: .. Men nå har jeg alt gitt kortet :S .. Så turte ikke skrive det på i tilfelle det betydde noe helt gresk :P

Har litt lyst på en øgletatoovering forresten.. Eller drage.. Som liksom kravler opp foten. (Sort og hvit)

Hva med en border collie-tatovering? ;-)

Skulle jeg hatt tatovering, hadde i hvert fall en stilisert mynde vært et helt opplagt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en border collie-tatovering? ;-)

Skulle jeg hatt tatovering, hadde i hvert fall en stilisert mynde vært et helt opplagt valg.

ja hvorfor ikke :blink:?

En søt bc-valp på armen kanskje :rolleyes: ..

Menem nå har jo jeg egentlig sprøyteskrekk :unsure: .. Jeg kan stapp slike vanlige synåler inn i huden. Men med en gang jeg vet at nåla skal lengre ned og at det er noe doktorgreier, så blir jeg dårlig...Man får jo vite at man skal ta sprøyta mange dager påp fårhånd, og da får man god tid til å grue seg.

MEN VISST JEG får kjemåelyst å ta en tatoovering en dag.. SÅ skal jeg nok klare det :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke så voldsomt vondt egentlig :blink: Jeg har bare èn liten en da, så skal ikke snakke for alle.

Kanskje du kan tattoovere en hund på leggen? Akkurat som den "hopper opp på leggen din"? hehe neida ^_^

Ja :P ..

bare kom med forslag folkens ;P

Ser for meg en mørk bordis, som hopper/steiler på leggen :P .. Nydelig :P ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunnen veldig lyst til å velge et bilde av en av hundene, og tatovere det et eller annet sted. Men er redd for å angre...

Dog hadde det vært fint å ha Orry på kroppen, siden han er min første, og så merkelig, sær og spesiell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...