Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeskolen!


Iago

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Der fløg Dag :D

Kaysa minner meg faktisk mer og mer om en AK. Mange av dem samme tendensene (og mye like trekk)

:D Hørtes nesten ut som Dag gråt! "begynnte å blø litt" Jeg dauer!

TEx er så vakker at jeg får vann i munn, en nydelig schæfer som utstråler så mye glede !

Eller så mye stress :D

Jeg får litt mentalt tilbakestående følese av den Schäferen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner langt mer om stress enn glede ja... litt tvangshandlinger også ser det ut for :D. Retard...

:closedeyes: .. La også merke til det med tex allerede første episoden..

I dag

Han gjorde det jo etter at han hadde hppet ut av bilen når di skulle fotografere han. :D ... Så løp han rundt i ring når eieren prøvde å lokke han til seg .. :glare: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming neste gang ja... (Hva heter det egentlig? Vannarbeid? Redning i vann?)

Uansett så lurer jeg litt på Bæggis. Vet at venninen min sin Bullmastiff ikke kunne svømme, han bare sank! :D

Det værste var at han likte å kjøle seg ned så dem måtte redde ham flere ganger når han ikke nådde bunnen lengre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig Stig burde gått ut. Han var veldig heldig med at de skulle bytte hund. Tror ikke han og Kaysa hadde fått blitt hvis de hadde gått sammen. Jan Vidar fortjente virkelig den hedersprisen! Han fikk en overlykkelig ung Schäfer som ikke hadde fått de største korrigeringene i sitt liv til å bli vist innmari bra:)

Men jeg synes det var rart da juryen Kåre fikk full kontroll og viste Lotta bra på bordet. Hun hoppet jo opp på han og han løftet henne opp nesten opp ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...