Gå til innhold
Hundesonen.no

Det der billede øverst oppe...


Recommended Posts

Vet ikke helt om det er det rette sted at spørge, men håber det går an. :oops: Jeg lurer på om det der billede, der er øverst her på sonen (det med tre hunde hvor der står Hundesonen.com) om det egentlig er blivende eller om der kommer nyt på et tidspunkt? Håber det er okay jeg spørger, er bare lidt nysgerrig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller fordi jeg synes det skal fjernes, men jeg mener bare at jeg engang læste noget om at det måske skulle udskiftes med et andet, og så har jeg bare tænkt på om der egentlig er blevet bestemt om det bliver der eller om der kommer nyt. Som sagt bare nysgerrig jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sige så meget at når den nye side kommer så kommer dette forumet ikke til og eksistere mere.. Vil ikke sige så mye endnu om den kommende siden, men kan fortælle at vi er gået i gang med det nye prosjektet og der ligger en del arbejde forude med det. Logoet som er her nu vil også forsvinde da et nyt logo vil erstatte den nye siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sige så meget at når den nye side kommer så kommer dette forumet ikke til og eksistere mere.. Vil ikke sige så mye endnu om den kommende siden, men kan fortælle at vi er gået i gang med det nye prosjektet og der ligger en del arbejde forude med det. Logoet som er her nu vil også forsvinde da et nyt logo vil erstatte den nye siden  :)

OI, dette blir spennende!! :P

Jeg er svært dårlig på hemmeligheter, blir så sinnsykt nysgjerrig!! :P

Har du noe peiling sånn ca når dette skjer, eller blir det litt vanskelig å svare på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, dette blir spennende!! :P

Jeg er svært dårlig på hemmeligheter, blir så sinnsykt nysgjerrig!! :P

Har du noe peiling sånn ca når dette skjer, eller blir det litt vanskelig å svare på?

Det er vanskelig og si. For nu om 6 dage flytter vi til Danmark og der risikerer vi at kanskje sitte uten internet i en måned så da får vi ikke gjort noe. Men der går nok nogle måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig og si. For nu om 6 dage flytter vi til Danmark og der risikerer vi at kanskje sitte uten internet i en måned så da får vi ikke gjort noe. Men der går nok nogle måneder..

Ok, da får jeg prøve å smøre meg med tolmodighet da :P Vankelige greier det for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...