Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeskolen!

HildeM

Recommended Posts

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Hahaha, noen som fikk med seg på slutten når vi ser hva som kommer neste gang, han feminine mannen som skulle handle Fiona (tror jeg), og ble dratt over ende "oj, det var jeg ikke forbredt på!", sa han.. Lo så jeg dauet, tidigste på hele programmet!

Ellers var jeg imponert over bergis i dag.. Men plagsomt at eieren skal klage så mye først :glare:

EDIT, var visst en som var raskere enn meg, Schäferen var det ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - de var jo ikke ett hakk bedre under eksamen enn de var første gang de gikk løypen jo! Lurer på hva de egentlig har trent på? :P

Men det var jo show da - spesielt når nuffen gikk rett på hinderet. Skulle tro hunden var blind den også!

Jeg liker både Kåre og slevetrynet hans jeg! Synes de passer godt sammen :P *HEIA BERGIS!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det gøy.

Bergis OG Kåre var flinke i denne uka. De trente, og oppnådde noe.

Kåre har faktisk skjerpet seg, og jeg synes faktisk at de andre deltakerene er litt mobbete mot ham, selv om han kanskje kan trenge det av og til. De erter jo ham ofte for at Bergis er lat.. Man kan jo se at Kåre ikke liker det.

De kunne droppet å ha vise vannsprutingen, det blir så dumt å bruke masse av tiden til programmet til å vise vannkrig, liksom :P Det har jo ingenting med hund å gjøre.

Som sagt, er moro program! Gleder meg allerede til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...